mYsT`1
Legacy Member
Ben vorige week bij een bedrijf hier in Zutendaal langs gegaan om de lay-out van hun toekomstige website te gaan bespreken.
Ik had genoteerd:
- stijl van www.dakwerken-mertens.be (project van webenhost.be ook)
- foto (winter / zomer of iets dergelijks)
- kleuren: grijs, wit en kleuren van het logo doen terugkomen
- horizontaal menu
- mainpage ruimte voor welkom, promotie en rubriek "wat doen wij"
Dat waren zowat in het kort de dingen...
Nu het bedrijf installeerd airco en varianten, daarmee de lichte kleuren ook.
Voor de rest kwam het niet zo nauw, alleen moest het strakjes zijn
Voor de layout nu heb ik images gebruikt die van inet komen, alleen de hoofdfoto (strand + gsm) blijft wel zoals hij is indien de klant de lay-out goed vindt.
Dit is wat ik er van heb gemaakt:
http://www.webenhost.be/temp/klimatim
Opmerkingen zijn dus welkom
Ik had genoteerd:
- stijl van www.dakwerken-mertens.be (project van webenhost.be ook)
- foto (winter / zomer of iets dergelijks)
- kleuren: grijs, wit en kleuren van het logo doen terugkomen
- horizontaal menu
- mainpage ruimte voor welkom, promotie en rubriek "wat doen wij"
Dat waren zowat in het kort de dingen...
Nu het bedrijf installeerd airco en varianten, daarmee de lichte kleuren ook.
Voor de rest kwam het niet zo nauw, alleen moest het strakjes zijn

Voor de layout nu heb ik images gebruikt die van inet komen, alleen de hoofdfoto (strand + gsm) blijft wel zoals hij is indien de klant de lay-out goed vindt.
Dit is wat ik er van heb gemaakt:
http://www.webenhost.be/temp/klimatim
Opmerkingen zijn dus welkom

