tomh
Legacy Member
Gewoon om me wat bezig te houden..
kga er wel wat meer bruin induwen, want hij is wa te groen.
die groene boxen onder worden mss bruin, en die bollekes boven de image mss ook.
icons boven gaan ook weg, en mss vervangen door andere of text.
comments plz
http://www.codedpreview.com/?view=210
kga er wel wat meer bruin induwen, want hij is wa te groen.
die groene boxen onder worden mss bruin, en die bollekes boven de image mss ook.
icons boven gaan ook weg, en mss vervangen door andere of text.
comments plz
http://www.codedpreview.com/?view=210


.
