Archief - LAYOUT: Annoizidation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slynx'

Legacy Member
Ik zou die content box wa kleiner maken, u navigatie op een andere plaats?
Banner is nice gedaan, kleuren goed gekozen ;)

GenesisX

Legacy Member
'k Moet ergens een box hebben voor de laatste forum posts en nog één voor een shoutbox. Dus het ideale hier zou misschien zijn om eerst een box met navigatie te maken, dan die met forum posts en dan er nog es neffest de shoutbox, ofniet? En natuurlijk nog één eronder met de inhoud/forum. :)

En thx, tis dan de eerste keer dak goeie kleure heb gekozen :p

Bigbuddha

Legacy Member
header valt mee, de rest bestaat niet.
Dit is geen lay-out check, dit is een header-check.

infeKted

Legacy Member
GenesisX zei:
Wat is dat nu voor een reactie? :wtf:

Er valt toch bijna niets te zien? Enkel de header. Ik zou ook niet gaan voor een graffiti-font samen met pixelfonts.. botst een beetje.

Zoveel werk was dit toch ook weer niet? Werk alles eens een beetje meer uit en vul het wat op, dan kun je je site komen laten checken. ;)

Bertold

Legacy Member
moet het niet zijn the realm of ... in plaats van the relm? of mis ik iets? :/

GenesisX

Legacy Member
infeKted zei:
Er valt toch bijna niets te zien? Enkel de header. Ik zou ook niet gaan voor een graffiti-font samen met pixelfonts.. botst een beetje.

Zoveel werk was dit toch ook weer niet? Werk alles eens een beetje meer uit en vul het wat op, dan kun je je site komen laten checken. ;)
Ik zal het direct een beetje meer uitwerken. Ik wou gewoon even zien wat men er al van vond tot nu toe. En 'k vind die graffiti-font en die pixelfont wel goed passen. Om een beetje tegenstrijdig te zijn :p

Binnen enkele uren staat hier een uitgebreidere lay, maar eerst etenstijd!

bt belgium zei:
moet het niet zijn the realm of ... in plaats van the relm? of mis ik iets? :/
Holy **whooops!**, wel grove fout :p

GenesisX

Legacy Member
Ok heb er ff aan voorgewerkt uit kleine verveling..

Vorige layout
Aangepaste layout

Nog niet superveel, maar kvraag me toch af wat jullie er tussendoor al van vinden. :)

Ook nog ff vragen, zou het erg zijn zou ik m'n hele site op de ouderwetse manier doen à la tabellen? Ik heb al geprobeerd met xHTML (divs, floats, etc..) en dat gaat niet echt beter dan met tabellen. Er zijn ook steeds problemen met de xHTML-manier.

carhartt^-

Legacy Member
Ik vind het niet slecht maar de knoppen en balken passen niet bij de layout..
Header is deftig (mooie achtergrond)
Kleuren zijn eerder aan de saaie kant enne.. 't zijn eigenlijk maar 2 kaders.. 'k vind nogal saai :s

Bertold

Legacy Member
kzou de content-box wat beter afwerken - kbedoel dus de grote grijze. mss een 1px border ofzo zou mss wa meer afgewerkt er uti zien

GenesisX

Legacy Member
Wel het is eigenlijk een beetje simpel bedoeld, als een tussentijdse layout. Misschien wel iets té simpel gedaan :p

Ik zal rekening houden met jullie commentaar en er morgen nog eens aan sleutelen, merci :)

#8U6

Legacy Member
war haalt ge zo van die natuur banners en dinges ? dat ge dan later nog zelf kunt bewerken

GenesisX

Legacy Member
#8U6 zei:
war haalt ge zo van die natuur banners en dinges ? dat ge dan later nog zelf kunt bewerken
Ik heb de mijne toevallig gevonden en nog een beetje bewerkt om een 'painted' effect te verkrijgen. Google zoeken :p

GenesisX

Legacy Member
"nature wallpapers" ?? :D

Straks nog ff eraan werken, eerst ff cursus overlopen voor het examen 'woord' morgen :p

Rvl

Legacy Member
Die laatste ziet er al veel beter uit en hier kunnen mensen betere commentaar opgeven als je eerste post. Layout ziet er naar mijn mening goed uit maar ik denk dat naarmate je je site verder gaat opvullen je layout "saai" zal worden aangezien je een kleurrijke header hebt en dan maar 2 kleuren in de rest van je site verwerkt (en dan nog 2 donkere). Ik zou proberen ergens een heldere font kleur te gebruiken om dit "somber" patroon te verbreken. Voor de rest ziet het er goed uit

Dash

Legacy Member
Ik weet niet precies wat het is maar er is gelijk veel mis aan de layout, zo dingen die mij storen zonder dat ik het kan zeggen. Enkele dingen die ik wel kan zeggen:
  • header te klein ivg met de content
  • teveel verschillende groottes van lettertypes vb. 2 verschillende groottes op 1 inch
  • doel van de site? welk idee zit er achter en wat gaat er mee gebeuren? komt niet echt duidelijk over ine de layout (je moet weten dat een surfer gemiddeld vijf seconden kijkt naar een site, in die tijd zou je onderwerp duidelijk moeten zijn om ze te laten blijven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan