InnerChild
Legacy Member
hi,
Ik heb me even bezig gehouden met het ineensteken van een lay-out voor een mogelijke klas site. Nu het is nog lang niet af, maar voor ik begin aan het opbouwen van de code zou ik toch wel even commentaar kunnen gebruiken.
- kleuren
- header? (een beetje weinig vind ik zelf...ik mis iets..maar weet niet wat)
- overzicht
- ...
Er zijn waarschijnlijk een aantal dingen waar jullie verbeteringen aan te brengen hebben. Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk aan jullie opmerkingen te voldoen!
hier is de link (let op: enkel lay-out...niets van content)
Ik heb me even bezig gehouden met het ineensteken van een lay-out voor een mogelijke klas site. Nu het is nog lang niet af, maar voor ik begin aan het opbouwen van de code zou ik toch wel even commentaar kunnen gebruiken.
- kleuren
- header? (een beetje weinig vind ik zelf...ik mis iets..maar weet niet wat)
- overzicht
- ...
Er zijn waarschijnlijk een aantal dingen waar jullie verbeteringen aan te brengen hebben. Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk aan jullie opmerkingen te voldoen!
hier is de link (let op: enkel lay-out...niets van content)
Wat stel je dan voor in de plaats?

