Archief - LAYOUT: between you and me

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

borisson_

Legacy Member
between you and me is een hardcore / screamo band die eigelijk nog geen bassist hebbe, en nog geen gitarist :p

mja, omda de scream-voice mijn broer is heb ik site proberen te make:

http://dis-log.cheapass.be/joris/byam

content = zo goe als overal lorum ipsum, en bij de paginas v/d bandleden zelf moet nog foto bij..

iemand commentaar?


dingen die ik al weet:

*de cd links is niet mooi afgewerkt, maar ruige band, ruig imago, ruige site :p
*achtergrond is zwart, zonder meer. maar dat was hun keuze.

Bertold

Legacy Member
kvind het contrast tussen 'moeilijk leesbare links' en totaal niet opgemaakte content nie zo goed.
Verder: ruig oké, maar onleesbaar is nie gebruiksvriendelijk

Black Night

Legacy Member
Hmm, het idee is wel ok, maar de afwerking is er niet...

- geen samenhang. De inhoud en de cd vormen geen geheel.
- Probeer bij 1 stijlopmaak te blijven. Als je je tekst in vetgedrukt plaatst, doe dat dan ook op andere pagina's. Hetzelfde geldt voor lijnen, schuingedrukte tekst, ...
- Ik mis een header...

Probeer zeker iets te doen aan de samenhang. Volgens mij is dat voor 99% van de websites een essentieel punt

borisson_

Legacy Member
stijlopmaak is 1 geheel nu..
dankje voor me erop te wijzen,
en ik ben aan het proberen een ander lettertype te vinden voor de links

borisson_

Legacy Member
mja, zou tahoma moeten zijn, of staat toch zo in de css, enkel dat dat lokaal wel gaat, online echter ni =/

killgore

Legacy Member
ik vind het menu sjiek gedaan en heb eignelijk geen problemen om het te lezen :).

Enkel, uw content mag toch iets van omkadering of zo hebben imho, tis nu gewoon "tekst", meer niet.

edit: wat bn dus zei eigenlijk.

Da Turtle

Legacy Member
de navigatie vind ik er wel door kunnen (of misschien is het gewoon omdat ik wel meer zo'n lettertypes gelezen heb). Maar ik zie nergens in je styles.css en font of font-family staan. misschien ben je vergeten je styles.css up te loaden :p. Het is echt nodig dat je een ander lettertype neemt.

edit: ohja, ik zou je iframe over een heel scherm zetten, ik zie niet in waarom je je zou beperken tot 600x500
edit2: en neem het rood van je navigatie als link "over" kleur in plaats van red. Red is veel te fel.

nog meer edits: ik ben niet wakker ofzo :unsure:

borisson_

Legacy Member
ik heb geen idee hoe groot de site is.

ik heb namelijk 1280 * 800, en als ik site bij mij 'passend' maak, kan iemand met een normale (1024*786) resolutie dat helemaal niet lezen :p

killgore

Legacy Member
borisson_ zei:
ik heb geen idee hoe groot de site is.

ik heb namelijk 1280 * 800, en als ik site bij mij 'passend' maak, kan iemand met een normale (1024*786) resolutie dat helemaal niet lezen :p
ik zit met 1280x1024 en tbh vin ik het wel wa belacheljik da ek een gans stuk vanonder en rechts "kwijt" ben. Die vscroll bar in het midden van mn pagina is gewoon belachelijk :). Moest het nu gecentreerd of omkaderd zijn of zo.

en sander: gal, hier geve we positieve kritiek die mensen helpt, nie dergelijke bullshit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan