borisson_
Legacy Member
between you and me is een hardcore / screamo band die eigelijk nog geen bassist hebbe, en nog geen gitarist 
mja, omda de scream-voice mijn broer is heb ik site proberen te make:
http://dis-log.cheapass.be/joris/byam
content = zo goe als overal lorum ipsum, en bij de paginas v/d bandleden zelf moet nog foto bij..
iemand commentaar?
dingen die ik al weet:
*de cd links is niet mooi afgewerkt, maar ruige band, ruig imago, ruige site
*achtergrond is zwart, zonder meer. maar dat was hun keuze.

mja, omda de scream-voice mijn broer is heb ik site proberen te make:
http://dis-log.cheapass.be/joris/byam
content = zo goe als overal lorum ipsum, en bij de paginas v/d bandleden zelf moet nog foto bij..
iemand commentaar?
dingen die ik al weet:
*de cd links is niet mooi afgewerkt, maar ruige band, ruig imago, ruige site

*achtergrond is zwart, zonder meer. maar dat was hun keuze.
.