Archief - LAYOUT: cod2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El_L4mor

Legacy Member
kwas bezig met een design te maken voor een (eventuele) Cod2 Clan. De layout is ongeveer af, dus kom ik hier om wat commentaar vragen :) . Ik dacht dat dit wel onder prefix LAYOUT viel omdat er niets op die site staat qua claninfo (zelfs de naam 'NTK' komt van een oude clan).

Ohja, weet er iemand hoe ik die extra spatie bovenaan een form wegkrijg? In IE levert da namelijk een probleemke op, maar in firefox normaal gezien niet.

de url: http://l4mor.uni.cc/cod2/

Thx!

El_L4mor

Legacy Member
header is veranderd, keb er een cod sfeerbeeldje in verwerkt. Ik kan mij ook vinden in uw kritiek dat het een typisch clan-site-layoutje is, ma mijn inspiratie en skillz staan mij niet echt toe om zo iets gewaagds te proberen :(

die bevel en emboss dat ge daar zegt snap ik nie? In de vorige versie was ik niet echt aan't spelen met dat dieptezicht, maar nu wel een beetje...

thx voor de comments btw ;)

El_L4mor

Legacy Member
idd, kmoet het gistren per ongeluk gedeletet hebben :s, anyway, kzet em direct trug online

edit: em is trug online, keb ook al vrij veel aanpassingen gemaakt buiten de eerste versie btw...

Tyfius

Legacy Member
Uw linker menu is niet evenlang als uw rechter content kolom. Da is butt ugly op zo een donkere achtergrond.

Zoals brock al zei, tekst is te donker, wit zou ik niet nemen, eerder een licht grijstintje ofzo.

Die login submit knop is ook niet zo mooi, die plakt nogal tegen da password verldje. Knopje centreren, iets kleiner, of rechts uitlijnen en een "remember me" vakje ervoor zetten ofzo.

Quilombo

Legacy Member
te sobere/donkere kleuren

doe gedoe rond uwe header da zowa hoger ligt (dno hoe da heet, is da mss bevel of emboss xD?) zuigt, ofwel moet ge het helemaal rond uwe site maken, maar zo enkel links en vanboven vind k et maar niks

header nog altijd lelijk, de [] staan te dicht op de clantag en tis een stom lettertype vind ik

uwe username+vakske dervoor wa naar boven, submitknoppen niet tegen t vakske derboven laten plakken

opwa slaagt die donkergroene dikke lijn in t midden O_o

de S van Sponsors IN uw vakske


ik snap ni da ge zo'n dingen zelf niet ziet (kleuren, header en da spul rond uwe header en links enzo, ..) maar ja :)

El_L4mor

Legacy Member
keb weer grote delen aangepast... en kga em nog slicen ze ramm, maar pas als hij volledig klaar is eh

Brock

Legacy Member
El_L4mor zei:
keb weer grote delen aangepast... en kga em nog slicen ze ramm, maar pas als hij volledig klaar is eh

Waarom maak je dan al een website hierrond?
Dan kan je beter uw img laten checken en er wat tekst in zetten.
Nu maak je een afbeelding en maakt een site die qua html code TOTAAL anders zal zijn dan dezelfde site met de afbeelding die af is en je gaat slicen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan