El_L4mor
Legacy Member
kwas bezig met een design te maken voor een (eventuele) Cod2 Clan. De layout is ongeveer af, dus kom ik hier om wat commentaar vragen
. Ik dacht dat dit wel onder prefix LAYOUT viel omdat er niets op die site staat qua claninfo (zelfs de naam 'NTK' komt van een oude clan).
Ohja, weet er iemand hoe ik die extra spatie bovenaan een form wegkrijg? In IE levert da namelijk een probleemke op, maar in firefox normaal gezien niet.
de url: http://l4mor.uni.cc/cod2/
Thx!
. Ik dacht dat dit wel onder prefix LAYOUT viel omdat er niets op die site staat qua claninfo (zelfs de naam 'NTK' komt van een oude clan).Ohja, weet er iemand hoe ik die extra spatie bovenaan een form wegkrijg? In IE levert da namelijk een probleemke op, maar in firefox normaal gezien niet.
de url: http://l4mor.uni.cc/cod2/
Thx!


, anyway, kzet em direct trug online