Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi gedaan, en ivm de krulletjes .. het valt al bij al nog mee. Al zou ik die aan je kader van het menu weglaten, daar vallen ze iets té hard op imo. (boven de kader, linkerboven hoek, rechterbenedenhoek, de krul rechtsboven je foto's) Maw, teveel op teweinig plaats.peng zei:'k Heb het de adresgegevens rechts wat groter gemaakt en 'kheb een footer gefabriceerd, misschien nog enige opmerkingen daaromtrend? Er zitten misschien wat teveel krulletjes in de site nu![]()
Ik heb een klein vraagje: waar heb je deze 'krulletjes' vandaan? Ik heb ze namelijk hier ook gezien. Ik kan ze alleen niet terug vinden.
NightEagle zei:"één of andere brushsite", ooit zullen we het wel eens weten
..