Archief - LAYOUT: Doe het zelf zaak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=Apollo=-

Legacy Member
Hellow,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een doe het zelf-zaak. Ik had graag jullie mening eens gehoord over het geheel.
Link
Let wel ik ben er nog mee bezig, kheb nog wat problemen met de uitlijning van de website.
Dus work in progress ...

grtz

Chalk

Legacy Member
De kleuren vind ik goede keuze,
Ook de site is heel makkelijk te bedienen en je kan je weg makkelijk terugvinden.

Ik vind em perfect dus..
De header is het enige waar ik iets of wat op aan te merken heb.. dat vind ik niet zooo mooi. Niet slecht, niet goed..

A3g0nis

Legacy Member
Probeer het letttertype van de inhoud ietsje groter te maken.
Met zo'n felle achtergrond gaan kleinere letters snel pijn doen aan de ogen.

Verder zeer knap ;)
Ook wel een handige domeinnaam :)

-=Apollo=-

Legacy Member
Is inderdaad zeer handige domeinnaam :D
Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker rekening houden met jullie opmerkingen.

@ Chalk: wat zou jij veranderen aan de header? Ik had er niet echt veel inspiratie voor :s
Misschien kan ik die foto laten afwisselen ofzo?

Devastate

Legacy Member
De website is idd relatief eenvoudig, maar laad daardoor ook lekker snel. Kleuren zijn conform aan het bedrijf, surft gemakkelijk, wat wil je nog meer?

Mss je tekst niet centreren maar gewoon ook links uitlijnen, voor de rest, top.

Xiao

Legacy Member
Ik zou de linkse margins overal hetzelfde nemen. Voor de rest een proper werkje.

Smokyke

Legacy Member
Niet slecht
Misschien iets dynamischere pagina's. Maakt het voor jouw makkelijker.
Kleuren passen bij het vennootschap, dat is een pluspunt.

-=Apollo=-

Legacy Member
Wel ik zat een beetje gebonden met de webruimte-formule.
Ik kon enkel met HTML werken, geen asp.net ofzo
Thx for the tips!

exxhal

Legacy Member
Waarom vul je de <META NAME="Description" CONTENT=""> niet in ?
Hierdoor krijg je dat vervelend resultaat in Google.
-> Doe het zelf centrum. Click here to continue.

Idem: Zoek zelf eens op "openingsuren doe het zelf centrum" ?
Hier zou je toch op p.1 mogen staan.

-=Apollo=-

Legacy Member
Euhm wat bedoel je eigenlijk?
Bedoel je het opgeven van zoekwoorden?

BrunoD

Legacy Member
Not bad. Kan je niet aan hetzelfde lettertype komen als op de gevel van het bedrijf zelf staat ? Dan kan je dat lettertype in je header gebruiken. Ook het fotootje van de geschenkartikelen op de startpagina zou ik in de hoogte aanpassen aan de andere 2 afbeeldingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan