monkeyhuman
Legacy Member
als trouwe fan van de oude afleveringen van de kampioenen(de nieuwe vallen ngal tgn
) heb ik dus een site van fc de kampioenen... en ik heb een nieuw design...geef je mening en eventueele tips
nu al bedankt
http://www.fcdekampioenen.net/fcdk/preview
) heb ik dus een site van fc de kampioenen... en ik heb een nieuw design...geef je mening en eventueele tipsnu al bedankt
http://www.fcdekampioenen.net/fcdk/preview