Archief - LAYOUT: Hondenschool

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
Hallo,

Kheb deze site gemaakt voor m'n pa z'n hondenschool,
T moet niet te veel chichi zijn, overzichtelijk omdat het voor een groot deel "ouder-als-ons" mensen zal dienen. makkelijke navigatie, gemakkelijk om te lezen.

Klik Hier A.U.B.


Rechts in een soort shoutbox.. dank da ik daar nog wat aanpassingen ga aan doen.

infeKted

Legacy Member
Ziet er goed uit. Mooi en overzichtelijk, al ben ik niet zo te vinden voor de kleuren. Het grijs en bordeaux straalt niet echt vernieuwing uit (komt vooral door het grijs). Maar dit is eerder persoonlijk denk ik.

't Peerke moet met een hoofdletter in uw banner. :p

Opzij kan een mooie pattern misschien een meerwaarde geven?

Voor de rest heb ik niet echt iets op te merken. :)

Freaky 7

Legacy Member
rood is kleur van club dus die ga ik zo laten, hoofdletter ga ik wel veranderen ja :)
en ik zal ook eens wa patterns maken en proberen. :)

bedankt

UnD3RD0G

Legacy Member
hela manneke , wilt ge die hondepoot daar eens weghalen :)
< ======= ITS MINE :)


neenee, tis maar om te zeveren , vind het zelf een mooie site.niet veel op aan te merken, voor mij hoeft een site niet te stralen, als hij maar mooi, nuttig en overzichtelijk is, wat in dit geval het geval is

Da Turtle

Legacy Member
De header kan wel beter, een paar fototjes die in elkaar over gaan en een rode "gloed" der over (vooral de rode gloed stoort) vind ik niet zo schitterend. Het opschrift is wel in orde. De site zelf vind ik geslaagd hoewel er wel wat meer interactie mag bij de "overs" van de navigatie. Mss kan je dat kotje naast de tekst ook rood maken in plaats van enkel de tekst.
Het icoontje naast iedere titel mag ook wel wa duidelijker.
En dan als laatste heb ik er geen gedacht van hoe je die scrollbar van de textarea van dat prikbord gaat klaarspelen :confused: (tenzij je in flash gaat werken ofzo).
over het algemeen vind ik het wel geslaagd:niceone:

Brock

Legacy Member
"de site moet makkelijk om lezen zijn"

in dat opzicht is de tekst zeker niet makkelijk te lezen.
Probeer wat meer letterspacing en line-height toe te voegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan