Freaky 7
Legacy Member
Hallo,
Kheb deze site gemaakt voor m'n pa z'n hondenschool,
T moet niet te veel chichi zijn, overzichtelijk omdat het voor een groot deel "ouder-als-ons" mensen zal dienen. makkelijke navigatie, gemakkelijk om te lezen.
Klik Hier A.U.B.
Rechts in een soort shoutbox.. dank da ik daar nog wat aanpassingen ga aan doen.
Kheb deze site gemaakt voor m'n pa z'n hondenschool,
T moet niet te veel chichi zijn, overzichtelijk omdat het voor een groot deel "ouder-als-ons" mensen zal dienen. makkelijke navigatie, gemakkelijk om te lezen.
Klik Hier A.U.B.
Rechts in een soort shoutbox.. dank da ik daar nog wat aanpassingen ga aan doen.


(tenzij je in flash gaat werken ofzo).