eviljoke
Legacy Member
Blijkbaar heb ik dit topic niet gezien daarjuist.
Ik heb dus elders in dit forum al dezelfde vraag gesteld (excuses daarvoor
)
Ik ben samen met mijn vrouw een webwinkel begonnen als hobby. Nu krijgen we vaak reactie op hetgeen wat we verkopen, maar nooit op de site zelf. Zijn er hier vrijwilligers die eens een kijkje willen nemen en hun mening willen geven? Het mag echt over eender wat zijn (gebruiksvriendelijkheid, layout, etc)
Hier is de link http://www.kokkie.be
alvast bedankt
M
Ik heb dus elders in dit forum al dezelfde vraag gesteld (excuses daarvoor
)Ik ben samen met mijn vrouw een webwinkel begonnen als hobby. Nu krijgen we vaak reactie op hetgeen wat we verkopen, maar nooit op de site zelf. Zijn er hier vrijwilligers die eens een kijkje willen nemen en hun mening willen geven? Het mag echt over eender wat zijn (gebruiksvriendelijkheid, layout, etc)
Hier is de link http://www.kokkie.be
alvast bedankt
M

)