Archief - LAYOUT: Is onze website gebruiksvriendelijk?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eviljoke

Legacy Member
Blijkbaar heb ik dit topic niet gezien daarjuist.

Ik heb dus elders in dit forum al dezelfde vraag gesteld (excuses daarvoor :$)

Ik ben samen met mijn vrouw een webwinkel begonnen als hobby. Nu krijgen we vaak reactie op hetgeen wat we verkopen, maar nooit op de site zelf. Zijn er hier vrijwilligers die eens een kijkje willen nemen en hun mening willen geven? Het mag echt over eender wat zijn (gebruiksvriendelijkheid, layout, etc)

Hier is de link http://www.kokkie.be

alvast bedankt
M

Dr. Cosmo

Legacy Member
waw,

enorm knappe site. Ook heel makkelijk in gebruik vind ik! Zo zie je ze hier niet vaak passeren :)

Enige suggestie: Bij info een contactformuliertje plaatsen? Dit lijkt me toch net iets toegankelijker dan gewoon adresgegevens en een e-mailadres.

Devastate

Legacy Member
bij hulp kan je mss beter de verzendingskosten in een tabelletje verwerken, maar voor de rest, zééééér (!!) gebruiksvriendelijk ja.


2 thumbs up

H4D3S

Legacy Member
ik zou ook zeggen zoals hierboven al vermeld is : contact form , en idd mss die verzendingskosten.

als ik echt moet bitne*ken : Op uw menu , bij sommige kleuren kan de witte tekst minder goed leesbaar zijn (hoofdzakelijk door het logo dat er achter zit , mss de alpha hiervan een beetje minderen. (het kan ook zijn dat ik nog nie goe wakker ben ofc :p)

maar al die dingen zijn echt ma klein dingskes :)

Maar zeer knap werk voor de rest

Cycloon

Legacy Member
Ik ben niet zo te vinden voor die witte border rond de inhoud. Maar voor de rest idd knap :)

orez

Legacy Member
witte border rond de content laten vallen.
hovers op uw categorieën.
Hovers in uw hoofdmenu beter uitwerken, een underline is té cheap voor dergelijk design.

Trouwens ik hoop dat er iets aan de comments gedaan kan worden, aangezien uw site door een webdesignbureau is gemaakt.

|nfected

Legacy Member
Zou haar schoonbroer zijn, voor de rest een knappe website

Bigbuddha

Legacy Member
Leuke site.

Naar gebruiksvriendelijkheid, deze kleine opmerkingen.

De menu bovenaan, vind ik minder "menu". Ik zou de vormgeving wat "menu-er" maken ;)
Wat meer het tabgevoeld geven dus.
Op een of andere manier stoort het de witte kader rond de menu. Lijkt slecht gestyled op die manier.

Ga je niet in problemen komen met het visualiseren van subgroepen? Wat als je er meer als 8 hebt? Zie er niet meteen eentje met meer.

Bij het prodct overzicht kan ik niet op de prijs klikken. Ik zou de volledige div aanklikbaar maken. Nu is het enkel de image en de omschrijving.

Er is nergens manier om te sorteren? Misschien niet nodig omdat het niet zoveel producten zijn.

Ik zou winkelwagentje vanboven ook aanpassen. Nu verschijnt er enkel een groot winkelwagentje. Ik zou ook aantal en subtotaal laten zien. En die mouseover laat een kleine afbeelding zien?

Bij bestelprocedure zou ik pijlen gebruiken voor de stappen breadcrumb. Dat is duidelijker denk ik.

Voor de rest heel duidelijk voor de "nieuwe" surfers. Duidelijke, grote knoppen. Niet te veel bullshit. Beetje Web 2.0.

Good job.

j design

Legacy Member
Jah dit is gewoon een goeie site.
Jammer dat je hem niet zelf gemaakt hebt maar ik denk ook niet dat het de bedoeling was om het werk op zich te laten checken.
Wss wou je zien hoe de site in de smaak viel. Of het zijn geld waard was ;).

mening:
Welja, heel goed denk k.

Kleine minpuntjes:
-De witte boord is idd storend. Op het eerste zicht lijkt de inhoud verkeerd geplaatst.
-Wat ge je doen als er meer dan 8 submenus komen? Ook bij de submenu's, als deze er niet zijn zou ik de boel niet gaan vullen met een groot lettertype. De titel mag er wel staan maar ik zou iets kleiner gaan.
De menuknoppen duiden voldoende de pagina aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan