Archief - LAYOUT: layout maat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tyfius

Legacy Member
Inhoud is er niet veel, 3/4de van de pagina's kan niet worden gevonden.
Die van het gastenboek wel, maar die kleuren zijn totaal anders en vallen dus zwaar uit de toon.

Het menu systeem vind ik niet echt denderend, ik had dan ook niet direct door hoe het werkte, en met mij waarschijnlijk velen.

Kleuren vind ik ook niet zo speciaal, meer voor een bepaalde moodswing maar voor een wielrenner zou ik toch iets frisser en statischer proberen kwa site.

Bertold

Legacy Member
mooie basis maar der is nog werk aan. zoals de links die nie zichtbaar zijn of de broncode die op nie veel trekt en dan nog et feit datk niet door had dat et om een wielrenner ging. dacht eerder gewoon een persoonljke site ofzo :s
nuja der is nog werk aan
grtz

Kais3r

Legacy Member
Tyfius ::Inhoud is er niet veel, 3/4de van de pagina's kan niet worden gevonden.
==> zoals ik al zei:: het gaat niet om de inhoud .. site is juist af en moet nog fatsoenlijk gescript worden..


bt belgium: broncode = niet mijn ding, doet iemand anders.. en dat ge nie door had dat het om een wielrenner ging.. hij wou ie egt een wielrenner site.. gewoon een site waar hij zen foto's, uitslagen en zen profiel enzo kon opzetten.. en andere wielrenners kennen hem waarschijnlijk wel.. ;)

orez

Legacy Member
mag ik u vragen aub simpelweg LAYOUT: te gebruiken? Waarom moet er toch altijd speciaal willen gedaan worden met [LAYOUT] of iets dergelijks, follow the simple rules...

Zero Grav

Legacy Member
Als ik het grofweg mag zeggen is dit niets. Aangezien je al zegt dat de site nog fatsoenlijk gescript moet worden zwijg ik in alle talen over de slicing.

Maar, dit is toch echt niet mooi en druist in tegen regels van duidelijkheid en bereikbaarheid. Het is namelijk ongelooflijk irritant dat je menu enkel uit cijfers bestaat, onduidelijk tot in de puntjes.

Over de layout zelf kan ik ook enkel negatieve commentaar geven, fototje met een effectje op, wat lijntjes, gradientje, 'k geloof ook nog wat standaardshapes.. Totaal mijn ding niet, veel te simpel en dat druipt er ook in grote druppels vanaf.

Featherfoot

Legacy Member
hé lol, volgens mij zit die kerel bij mij op school.

Nja, layout is niet veel en die navigatie trekt ook op de ballen. Ik had 5 minuten nodig om te ontdekken hoe ik naar de andere pagina's moest. En die andere pagina's, er werkt er maar 1.

Nog veel werk voor de boeg

polleke

Legacy Member
zeer mooie basis, maar afwerking is slecht, bij profiel => scrollbars is big NO
kleuren bij gastenboek zijn ook niet goed. ik vond eerst de navigatie niet terug, nogmaals, zeer mooie basis, het kan echt iets knap worden, maar er is nog wat werk aan.

grtz,

de_pol

Kais3r

Legacy Member
mm.. ok, ik zie dus da ker nog wa aan moet werke..
kzal bij menu die tekst al direct bijzette.. khoop da da goe is..
en ik had andere scrollbalk gemaakt.. volges mij nie gebruikt.. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan