Archief - Layout: Opnieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

adrianhates

Legacy Member
banner + menu
http://www.6bi-hhs.be/Disimport/2/

wa vinde dervan?
(niet beginne over het totale geheel ofzo of dat er nog geen tekst in staat
bewust gedaan , wil gewoon al weten wat jullie hiervan denken)

banner ook zelf bedacht

SHOOT

Black Night

Legacy Member
banner:
- Een paar photoshop-effecten, pijltjes, tekst en that's it. Probeer in de blauw-zwarte achtergrond een image te verwerken (met lage opacity) ofzo.
- Zet de uiteinden van de pijltjes even ver (je ziet dat ze niet even ver reiken)

menu:
- vind ik wel ok :)

totaal:
- probeer uw menu eens even breed te maken als uw banner ;)

Bertold

Legacy Member
adrianhates zei:
banner + menu
banner ook zelf bedacht

:p veel bedenken valt er niet aan é.
Kvind et nie zo mooi. Die pijltjes dienen nergens voor en tis nie echt een geheel maak da uw banner vasthangt aan u menu enzo. En verder , ik vind toch dat een layout volledig moet afzijn voor dat ge er een oordeel kunt over geven. Dus toch eerst tekst enzo maken ;)

Xavez

Legacy Member
Menu niet mooi gecentreerd, uw dhtml-menuutje lijkt rechtstreeks van dynamicdrive.com te komen, er valt nog geen inhoud te zien (zet er lorem ipsum op ofzo :) dat geeft tenminste een beeld)...

Die banner, daar is trouwens écht niets aan en de je kleurenschema is er gewoon niet. Probeer tegen jezelf te zeggen: ik ga werken rond DIE basiskleuren en bouw dan je site daarrond op. Een menuutje in't lichtblauw, een banner in grijs rood en zwart... Het "klopt" gewoon niet :)

adrianhates

Legacy Member
Xavez zei:
. Probeer tegen jezelf te zeggen: ik ga werken rond DIE basiskleuren en bouw dan je site daarrond op. Een menuutje in't lichtblauw, een banner in grijs rood en zwart... Het "klopt" gewoon niet :)

da is den beste commentaar dak al gekregen heb

virox

Legacy Member
't zou idd al stukken helpen als ge een kleurenschema kiest. Daarnaast probeer ook 1 geheel te vormen. Nu zijn het precies 2 samengesmeten dingen die header en menu.
Zet ook eens tekst in je site. Veel mensen vergeten dat typografie enorm belangrijk is voor een site.

Rvl

Legacy Member
Soms is gewoon enkel het logo op een lichte achtergrond beter. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je aan een clan template bezig was :unsure:. "less is more" zoals vele sites deze techniek toepassen is meestal veel beter dan zitten knoeien met ps en niet weten wat je juist wil of kan bereiken. Een goede site hoeft zeker geen combinatie te zijn van 100 filters / gradients / ...

steinerwarrior

Legacy Member
Ik zou ervoor zorgen dat er een samenhang is tussen je menu en header, zowel op gebied van kleuren als van vorm. En gebruik alsjeblieft andere kleuren, veel te dark en somber.

Quilombo

Legacy Member
op veerle.duoh.com (denk ik, staat wel in sticky) staat wel iets goe over kleuren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan