orez
Legacy Member
Layout voor persoonlijk photoblog (dit is de mainscreen)
Comments komen in een popup met de nodige shootinfo (Shutter Time, Diafr., ISO, Brandspuntafstand, ...)
En dan krijgt "archive" een ook nog iets andere layout (zelfde stijl offcourse) met thumbs en categorieën.
Ik weet dat het contrast van de tekst wat laag, is, maar het is dus vooral de foto die in het oog moet springen. Ik denk dat het contrast van de link items net genoeg is.
Shoot ..
UPDATE:
Staat ondertussen in html: http://orez.hiphop-moves.com/photoblog
(links zijn niet klikbaar enzo... en ook nog niet 100% geoptimaliseerd voor IE, dient enkel voor een beetje de look te geven.)
Comments komen in een popup met de nodige shootinfo (Shutter Time, Diafr., ISO, Brandspuntafstand, ...)
En dan krijgt "archive" een ook nog iets andere layout (zelfde stijl offcourse) met thumbs en categorieën.
Ik weet dat het contrast van de tekst wat laag, is, maar het is dus vooral de foto die in het oog moet springen. Ik denk dat het contrast van de link items net genoeg is.
Shoot ..
UPDATE:
Staat ondertussen in html: http://orez.hiphop-moves.com/photoblog
(links zijn niet klikbaar enzo... en ook nog niet 100% geoptimaliseerd voor IE, dient enkel voor een beetje de look te geven.)


