Fuji1337
Legacy Member
Tis men eerste layout met photoshop daarvoor werkte ik altijd met fireworks
Kheb ni echt veel effecten gebruikt, maar kijkt zelfs eens
Alle kritiek is welkom.
Link: http://creativity.technotop.nl/portofoliobedrijf.jpg
*edit: geen buy&sell toestanden hier!
Kheb ni echt veel effecten gebruikt, maar kijkt zelfs eens
Alle kritiek is welkom. Link: http://creativity.technotop.nl/portofoliobedrijf.jpg
*edit: geen buy&sell toestanden hier!
