Archief - LAYOUT: Portfolio website.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smokyke

Legacy Member
Niet slecht, ik had wel voor iets andere kleuren gekozen bovenaan.
En ja ik vind ook die cv te groot.

Maar voor de rest ok:)

dendaak

Legacy Member
Alvast bedankt voor de reacties,
maar dat is mijn logo bovenaan dat ingewerkt zit in de layout. Daar verander ik dus niets aan.
Dat van de CV zal ik aanpassen.

Mvg Warre.

Lork

Legacy Member
- mss wat meer ruimte tussen uw menu items
- glas effect (recent projects) vind ik niet zo geslaagd ...

voor de rest vind ik het eenvoudig lekker

Chalk

Legacy Member
- de aanhaal tekens zijn pixelig
- weinig plaats om tekst te zetten
- ja je kan idd "read more" klikken maar persoonlijk ben ik daar niet zo voor
- het is wel mooi zo natuurlijk (dat is dan een voordeel)
- cv afb. -zoals reeds vermeld- te groot
- recent projects: iets stoort me aan dat wazige.
- Ik weet niet wat ik moet denken: 'is het een weerspiegeling?' of 'loopt het gewoon door maar is het wazig gemaakt?'
- die 1e > zwarte rand bij het normale en wazige/spiegel
- 2e & 3e > wit randje
- dit is wrs omdat het ontwerp zo is, maar mss overal een zwarte rand, dit is wel mooi

Gr.

Xavez

Legacy Member
Je gaat er met rasse schreden op vooruit Ward :). Zeker zo blijven doordoen en zeer ook rekening houden met de comments van hierboven (vooral dat wat betreft het cv-icoon en de quote-aanhalingstekens: dat staat niet mooi, zo pixeled!)

Keep it up! :niceone:

Devastate

Legacy Member
aanhalingstekens zijn van pixeled naar storend gegaan, niet echt een verbetering daar.

Xiao

Legacy Member
ik denk dat er weinig mensen op "cv" gaan klikken omdat het niet echt op een link lijkt en het wat verstopt onderaan staat

SMa

Legacy Member
Het aanhalingsteken uit de eerste screenshot vind ik beter, werk eventueel met een afbeelding?
"CV" zou ik linksonder in de footer plaatsen, nu staat het daar wat verloren.
De projects uit de eerste screen vind ik ook beter voorgesteld, al moet de gradient wel wat anders (sterker vervagen, nu wordt het gewoon afgesneden)

Voor de rest vind ik het wel een mooi concept ;)
Dat de site zo smal is vind ik ook wel goed gevonden.

-fusi0n-

Legacy Member
Die eerste aanhalingstekens zijn inderdaad beter.
Ze zijn waarschijnlijk zo pixelig omdat je de font zo goot zet.

Probeer ze zelf na te tekenen, dan heb je dat probleem niet.

D3C0Y

Legacy Member
en dat niet ofzo :p ?
ik vind je eerst design echt pakken beter dan die laatste, die oogt echt niet aantrekklijk

sn!pe

Legacy Member
De laatste versie gaat de goeie kant uit maar het zit naar mijn gevoel een beetje uit balans... Waarom gebruik je btw nederlands en engels door elkaar? Kies gewoon één taal en hou het daarbij.

dendaak

Legacy Member
* Qua taalgebruik is het allemaal fictief & moet je je er niet teveel van aantrekken, buiten "the web right at your fingertips" & "drawnet".

* Verder is de layout met begeleiding van een paar leekrachten in school in balans gebracht en als het aan mij liegt ga ik hem zo coden.

* Zijn er tips per toeval, ofdat je een website anders moet coden (anders CSS schrijven of zo?) omdat ik dus de website aan een CMS wens te hangen.

http://wardkennes.be/layout_19februari4_eind.jpg

Mvg Ward

Lork

Legacy Member
vind je nieuwe wel wat beter. Hetgeen wat ik zou doen is het menu een andere plaats geven. wat mij geleerd is, is eerst het logo dan de slogan, gewoon puur een kwestie dat foto's aandacht trekt. ook dat het oog scant van links naar recht, als je erop let kijk je eerst naar het logo dan volg je de lijn van de slogan, daarom voelt het 'bij mij' onprettig aan, er is daar eens onderzoek naar gedaan.

Kreative88

Legacy Member
Het is allemaal deftig en zeker niet slecht maar ik mis zoon beetje de creativiteit. Het is tenslotte een persoonlijke website dus misschien moet je ook wat meer persoonlijkheid erin verwerken.

Ik vind het altijd jammer dat meer en meer websites die web 2.0 stijl overnemen. En in mijn ogen zijn standaarden altijd saai ;). Anyway ik weet zeker dat ge positieve comment en beoordelingen gaat krijgen op school als ge op deze manier doorgaat maar misschien kunt ge de juri wel is echt verassen door iets alternatiever te ontwerpen ;)?

Edit: voor die cms, maak je altijd eerst een template pagina (dus code je pagina in html / css) zonder inhoud en gebruik vervolgens die standaard template pagina in je cms. (bij textpattern werkt dit systeem heel goed, maar ik weet dat joomla ook op deze manier werkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan