Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok dan maak jij maar eens op 15min. een layout die er beter uitziet. ik zeg nie da ik de beste ben, verre van zelfs ma ge moe hier nie onozel komen doenQuilombo zei:"If you are searching for a webdesign, you're on the right place here"
..
jah obliv, maar als ge zoiets nie kunt coden, wa gade dan op da portfolio zetten.. paar poepsimpele psd's ? yay..
coden is imo php enzo
designen is layout maken en omzetten naar xhtml en css imo
en ge gaat veel succes hebben ze :ironic: als da alles is wa ge kunt... 't is een oersimpele layout (er zijn er ongetwijfeld hier die zoiets binne t kwartier maken, en zelfs nog veel beter), en ge kunt het geeneens omzetten naar de juiste talen..
als ge nu nog vette dinge kon maken met PS, da ge die dan nie kunt omzette naar xhtml en css.. tot daaraan toe, dan heeft er toch tenminste iemand nog iets aan uw werk; maar als jij iets soortgelijk designt in opdracht van iemand anders, dan ben ik er zeker van dat degene die het moet omzetten in css, xhtml zegt dat jij nutteloos werk hebt gedaan. die had hetgeen jij nu hebt gedaan even goed zelf kunnen doen hoor, buiten een paar gradients en een custom fontje is er niks aan
ik vind het gewoon debiel om een portfolio te maken als je bijna niks kunt, en om dan al opdrachten te zoeken..
Quilombo zei:ik snap nog altijd nie hoe ge een simpele WEBDESIGN portfolio online wilt zetten als ge ze zelf nie kunt coden
das toch basis man, wacht aub ff met uzelf webdesigner te noemen pls![]()


Zero Grav zei:www.frevdb.be - Ben ik minder webdesigner omdat ik een pre-coded dienst gebruik waar ik mijn zelfgemaakte werkjes opzet?
het is toch mooi als je eigen werk gepresenteerd wordt op iets dat je ook zelf gemaakt hebt (das toch hét van hét; wat jij doet is, sorry voor de vergelijking
, als een slager die zijn vlees ergens anders gaat kopen
)
?)Zero Grav zei:Er zijn genoeg mensen die enkel psd's verkopen, ik zou ze toch aanraden om later xhtml/css bij te leren natuurlijk

Freaky 7 zei:en waar blijft u 15min. layout ?
Quilombo zei:hmm tough question =p nah je bent daarom niet minder designer, maar jij kan designen en hij kan het imo toch nog niet helemaal, zoals je zelf zegt is het onorigineel, en saai bovendien. het stoort mij vooral dat hij zichzelf webdesigner durft noemen terwijl hij niet eens xhtml/css kan en met PS ook niet echt veel (als ik naar zijn portfolio kijk toch), om dan al opdrachten te zoeken... tja, je zal maar een onwetende potentiële klant zijn hé..
overigens weet je wel dat ik vind dat je goed kan designen, en tbh vind ik het wel lame da je uw eigen werkjes in een lame pre-coded flash ding laat gietenhet is toch mooi als je eigen werk gepresenteerd wordt op iets dat je ook zelf gemaakt hebt (das toch hét van hét; wat jij doet is, sorry voor de vergelijking
, als een slager die zijn vlees ergens anders gaat kopen
)
Waarom net op zo'n flash ding dat helemaal niet mooi is (IMO) en zelfs irritant (da kaderke bij uw cursor da constant verspringt + kunt sites nie bezoeken.. en zei je net niet dat kleine portfolio's out-dated zijn?)
raad ik hen ook aan ja, imo moet je zelfs eerst xhtml/css leren voor je aan designs begint waarvoor je moet slicen enal ..
IMO ben je designer als je:
- mooi ogende sites kan omzetten naar xhtml/css
- héél mooie sites op psd maakt
Freaky 7 doet imo geen van beide
maar das mijn mening natuurlijk, en ik hoop dat ge mij nu niet minder gaat bezien omdat ik tegen u inga hé zero
duidelijk niet goed gelezen
groet,
kratz`
Freaky 7 zei:kheb hier al veel slechtere layouts gezien, en daar reageer je zelfs niet zoals hier, kweet niet wrom.. zal ook wel een raadsel blijven
Toch raar dat dan meer als 70 man voor mn design kiezen als dat van zero
waar begint gij nu over..|M°B|Morbuus zei:![]()
duh, zero krijgt dan ook beestige opdrachten :d
Zeg nu zelf, een advocatenbureau in portfolio staat chique![]()
insider me vs zeroFreaky 7 zei:waar begint gij nu over..
Freaky 7 zei:4. Ik nam mn woorden terug omdat ik heb gezien da je in enkele andere treads ook afbrekend bent..