Archief - LAYOUT: probeerseltje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
niet alleen de banner ;)

Het logo is niet zo goed. Tutorialized dropshadowke en een font met zeer slechte spatieringen. Zou ik helemaal opnieuw maken.

Voor de rest is het heel basic. Enigste wat ik min of meer goed vind is de foto van het keyboard. Deze zou ik wel horizonaal gebruiken. Anders is't "raar". Een keyboard dat hangt. Maar dan moet je wel wat schuiven met de compositie ervan denk ik.

Niet veel te zien dus voorlopig. Heel basic.

Obliv`

Legacy Member
die foto van da meisje haar hoofd zou ik weglaten. (slechte kwaliteit en past nie tussen de andere fotos)
keyboard foto mag ook zoals Bigbuddha het zegt :)

menu zou ik anders doen, geen onderlijnen maar kleurverandering ofzo
de '|' in een menu zijn een beetje afgezaagd

de rest is heel eenvoudig, niets speciaals maar wel goed gecodeerd

AncientRites

Legacy Member
Ik vind het wel cool dat er soms een andere figuur links komt, en aan de layout stoort mij niets, enkel dat de letters van s h a r p te ver uit elkaar staan.

orez

Legacy Member
mensen ....

Wanneer gaan jullie EINDELIJK allemaal eens het verschil leren tussen ne BANNER en ne HEADER...

Havoc_inc. uwen site bevat geen enkele BANNER!

BANNER = Reclame afbeelding die je op een site terugvind, in welke vorm dan ook.
HEADER = De afbeelding die bovenaan je site staat (hoeft zelfs geen afbeelding te zijn), gewoon het bovenste deel van je website noemt men een header, het middenste content, het onderste een footer...

damn zeg :/ zoiets simpel

en uwen "HEADERS" dagge ze zo mooi benoemt zijn HEADINGS geen headers... (als programmeur moej da zelfs weten...)

en havoc_inc... dat je programmeur bent en geen designer heeft hier niets mee te zien. Je kan perfect leren designen... volg gewoon commentaar van de mensen hier op en kom niet af met dergelijke excuses.

H@voc_!nc.

Legacy Member
was geen excuus...

nja me dankst voor de mensen met nuttige commentaar.

orez

Legacy Member
ik geef u nuttige commentaar... je leert bij door mijn commentaar... dus gelieve uw commentaar er ni naast te slaan... en da is WEL een excuus. Als ik hier zou een check laten doen (ik ben ook coder...) zal ik ni zeggen van ja tis normaal dat minder is ik ben maar ne coder...

That is an excuse, hoe ge het ook wilt draaien of keren.
Want blijkbaar is de commentaar opvolgen van de mensen die hier gegeven wordt ook redelijk moeilijk, zoals het keyboard rechtzetten ipv plat... mss 2 minuten werk?

Nuja soit..

H@voc_!nc.

Legacy Member
die figuurekes zijn maar tijdelijk das gewoon wa proberen die koppen is niemand wild van ik vond ze wel goed... en da toetstenbord kwam gewoon zo beter uit

als ik tijd en goezsting heb pas ik da wel aan

orez

Legacy Member
die koppen komen slecht over... past niet echt bij iets informaticagericht... tenzij ze happy achter ne pc zou zitten .. altijd foto's gebruiken die uw siteonderwerp accentueren.

Bunz

Legacy Member
orez zei:
die koppen komen slecht over... past niet echt bij iets informaticagericht... tenzij ze happy achter ne pc zou zitten .. altijd foto's gebruiken die uw siteonderwerp accentueren.

give him a break dude :)
examens kunnen stresserend zijn ik weet het ...

on the other hand ...

Tenzij ge stoned achter de pc zit zouek ook niet weten wat daar mooi aan is. imho als de knoppen maar tijdelijk zijn moette hem ook nie in site check zetten want ik kan ook perfect een html site ier zetten "ja maar moet de css nog doen maar kijk de layout is mega ..." :ironic:

verder .. u site is te blauw,te robuust enzo ... , ben nog niet blind dus u lettertype mag ook ewa minder imho.

bRahms

Legacy Member
ben nog niet blind dus u lettertype mag ook ewa minder imho.

Agreed, gewoon uw procent iets lager zetten.

Da Turtle

Legacy Member
orez gaat een beetje wild tekeer maar hij heeft wel gelijk.

Ik denk dat je logo beter zal zijn zonder de drop shadow.
"Speel" anders met die Sharp zoals al gezegd is het nu niet echt in orde.
De lijntjes van je h1 headers mss ietsje verplaatsen zodat ze boven en onder even ver van de tekst staan, nu staat de bovenste ietsje dichter dan de onderste.
De rest is al gezegd, zoals je menu, die images.
Als je met meer mensen bent bij Sharp Solutions (kweetnie wat het is), vraag iemand anders om een banner te maken als je zelf niet makkelijk grafisch overweg kan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan