Archief - LAYOUT: Taxisantwerpen.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Antwerpen Taxi & een wereldkaart... Zou je niet beter iets typisch van antwerpen nemen? :shy:

Voor de rest oogt het wel clean :)

Marcooo

Legacy Member
Beeke te simpel als je het mij vraagt. 2 images tegen elkaar geplakt, niet eens geblend fso? De tekst er maar gewoon onder gezet zonder enige indeling blijkt?
Opzet is mooi maar de afwerking is minder.

bLaZeR

Legacy Member
idd te simpel en te slordig precies overal tekst en enzo hou daar niet zo van :)

El_L4mor

Legacy Member
tlijkt mij alsof je stukken van andere sites gewoon geknipt en geplakt hebt op je eigen site :s

1. die '01 02 03 04 05' staan veel te klein/wazig afgebeeld
2. 100% satisfaction guaranteed kan je niet lezen... die badge is veel te klein :s
3. dat 'taxi' fotootje links van je menu is overbodig vind ik

exxhal

Legacy Member
wardkennes zei:
Antwerpen Taxi & een wereldkaart... Zou je niet beter iets typisch van antwerpen nemen? :shy:

Voor de rest oogt het wel clean :)

Maritieme kansen liggen hoog in Antwerpen :lol:

exxhal

Legacy Member
El_L4mor zei:
tlijkt mij alsof je stukken van andere sites gewoon geknipt en geplakt hebt op je eigen site :s

1. die '01 02 03 04 05' staan veel te klein/wazig afgebeeld
2. 100% satisfaction guaranteed kan je niet lezen... die badge is veel te klein :s
3. dat 'taxi' fotootje links van je menu is overbodig vind ik

1. ja.
2. zal eens kijken of ik de png nog heb.
3. o.k.

exxhal

Legacy Member
Als ik de 100% scew dan krijg ik een slechtere kwaliteit v/d afb.

Alola

Legacy Member
Lees je teksten er nog eens op na ... in zowat elke zin vergeet je een woord of staat een spelfout ...

NEIROR

Legacy Member
De bedoeling is goed maar de afwerking kon veel beter.

Probeer wat samenhang te integreren.
Uw kleuren zijn goed maar let op voor contrast bij sommige plaatsen.
Maak gebruik van details en kleuraccenten om het saaie te mijden.
Probeer ook wat preciezer te werken.

6/10

exxhal

Legacy Member
Alola zei:
Lees je teksten er nog eens op na ... in zowat elke zin vergeet je een woord of staat een spelfout ...

Mijn text editor staat nog op de latten. :lol:
Op het moment heb ik enkel oog voor Google.
Anders scoort goedkoope ook niet slecht, maar zover ben ik niet durven gaan :rofl:

exxhal

Legacy Member
NEIROR zei:
De bedoeling is goed maar de afwerking kon veel beter.

Probeer wat samenhang te integreren.
Uw kleuren zijn goed maar let op voor contrast bij sommige plaatsen.
Maak gebruik van details en kleuraccenten om het saaie te mijden.
Probeer ook wat preciezer te werken.

6/10

Vervaagt het zakelijke dan niet te veel ?
Kan je eventueel een tip geven ?

chosen1

Legacy Member
het nut van de site is niet duidelijk imo

de banner suckt en die 'prijs' erop is zeer slecht leesbaar

het ziet er allemaal nogal rommelig uit

exxhal

Legacy Member
Loopt als een trein mijn site.
Reeds 3 zatlappen en een paar nederlanders mogen vervoeren en Oo ja k'heb ook al iemand indienst mogen nemen als chauffeur :lol:

Het is duidelijk dat er veel de content niet lezen en enkel naar de plaatjes kijken.

frenzal

Legacy Member
altijd goed om andere opties te hebben moest niemand toehappen :)
had taxiantwerpen.be niet beter geweest? omdat ik eerder zou zoeken op "taxi antwerpen" dan "taxis antwerpen" en jij scoort duidelijk beter met het 2e

Xcessive-

Legacy Member
Ben ik nu de enige die vindt dat het op niet veel trekt? Lijkt net of je een template genomen hebt van op die gratis template sites en die dan wat aangepast. Bij komt het slordig over.

exxhal

Legacy Member
frenzal zei:
altijd goed om andere opties te hebben moest niemand toehappen :)
had taxiantwerpen.be niet beter geweest? omdat ik eerder zou zoeken op "taxi antwerpen" dan "taxis antwerpen" en jij scoort duidelijk beter met het 2e

Taxi's in antwerpen, taxi in antwerpen,taxi antwerpen.
"www.taxiinantwerpen.be" maar, ja dat leest zo "ii"

Beste bij mij is "goedkope taxi" .....en de "prijs taxi...".
Zo krijg ik ook wel wat mails binnen met " wat kost het om van plaats "x" naar plaats "y" te rijden.

exxhal

Legacy Member
Xcessive- zei:
Ben ik nu de enige die vindt dat het op niet veel trekt? Lijkt net of je een template genomen hebt van op die gratis template sites en die dan wat aangepast. Bij komt het slordig over.

9/10 klanten zeggen dit tegen mij "site moet ni echt top zijn zolang ik maar van boven sta in Google":lol:
En dan nog het lef hebben om te zeggen dat het geen rol speelt hoe zolang het maar goedkoop is :puke:

In de ecologie is niche het woord voor de leefruimte die een soort of een populatie in een ecosysteem inneemt.

De beschrijving van de niche kan beschrijvingen van de levensloop van het organisme, zijn habitat, en/of zijn plaats in de voedselketen omvatten. Wat eet het dier, waardoor wordt het gegeten, waar slaapt/verbergt het zich, waar nestelt het?

Volgens het principe van wederzijdse uitsluiting (zie concurrentie) kunnen geen twee soorten dezelfde niche bezetten in dezelfde biotoop. Ze zouden dan elkaars directe concurrenten zijn en een van beide zal (over evolutionaire tijdperken gezien) de strijd om het bestaan winnen.

Binnen de marketing komt het begrip niche terug bij het segmenteren van markten. Een nichemarkt vormt hierbij een klein specifiek afgeschermd stuk van een grotere markt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan