Archief - LAYOUT: Vernieuwde website All In One systems

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pietje Prik

Legacy Member
All In One Systems vroeg me vorige maand om hun vorige layout eens te vernieuwen, en ik kreeg alle vrijheid. Nu staat de site online en had ik graag eens jullie con- of destructieve commentaar aanhoord.

Brock

Legacy Member
best grappig, rechts is er zo'n flashanimatie die enkel producten toont telkens met de prijs erbij.
Nu komt daar een foto van de winkel ook in tevoorschijn met als prijskaartje "€" :)

- De sterretjes ( groen ) naast de prijs zou ik weglaten of vervangen door een ander symbooltje. Het komt over als dat product slechts 1 ster gerate krijgt.
Pas na een kleine namecheck van de img's ben ik teweten gekomen dat groen = in stock, en geel = out of stock. Zéker (!!) duidelijker maken.

- Is "Let us handel IT" als slogan niet leuker? ( mss al teveel -done- kan ook :) )

Je mag mij deze gratis portable tevens wel opsturen :D ( opletten daarmee ! )

Pietje Prik

Legacy Member
TriMenToR zei:
Niet slecht maar toch zou ik in de header iets verwerken ivm de winkel... Nu is het maar leegjes.
Daar geef ik je volledig gelijk in, die banner bovenaan moet nog volledig verwerkt worden

Brock zei:
best grappig, rechts is er zo'n flashanimatie die enkel producten toont telkens met de prijs erbij.
Nu komt daar een foto van de winkel ook in tevoorschijn met als prijskaartje "€" :)
Da's gebruik maken van mijn flashke waar het uiteindelijk niet voor bedoeld was :D
Brock zei:
- De sterretjes ( groen ) naast de prijs zou ik weglaten of vervangen door een ander symbooltje. Het komt over als dat product slechts 1 ster gerate krijgt.
Pas na een kleine namecheck van de img's ben ik teweten gekomen dat groen = in stock, en geel = out of stock. Zéker (!!) duidelijker maken.
Dit staat er nochtans, (zie rechtbovenaan in kader 'promoties') maar misschien moet ik me daar wel wat duidelijker in maken, zoals een duidelijke image 'in stock' of 'niet in stock'
Brock zei:
- Is "Let us handel IT" als slogan niet leuker? ( mss al teveel -done- kan ook :) )
Dat had ik ook al voorgesteld, maar hij beslist uiteindelijk wel, en 'k vind het nog een behoorlijk goeie slagzin
Brock zei:
Je mag mij deze gratis portable tevens wel opsturen :D ( opletten daarmee ! )
Ik sta niet in voor het beheer van de producten ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan