Archief - LAYOUT: WIP: Neglected Insomnia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Ben bezig met enkele lay-outs te maken en 'k wou ff weten wat de menigte er zo van vindt.

http://tinyurl.com/2p5zzf

Die dingen rechts zijn een soort van advertentiesysteem zoals op cssremix, maar ik vind het niet echt een goeie plaats. Er is nog (veel) werk aan, maar 'k wil wat richtlijnen van wat de mensen willen :).

Grts

Xiao

Legacy Member
sexy :)
Maar hoe gaat ge dië rozen acthergrond implementeren? Echt die zelfde afbeelding gebruiken? Want da gaat ni helemaal op 1024*768 kunnen, en net niet (20px ofzo) op 1280*1024.

Maar heel probere layout :)

Devastate

Legacy Member
Xavez zei:
Mooi, maar... Een beetje héél breed? :).

zat ik ook te denken; volgens mij kan je shoutbox wel onder je menu ook.
ziet er ook zo vaag uit; net iets té veel vrije ruimte onder die 2 nu ..

ik kan je niet zeggen waarom, maar het voelt niet lekker... doch je design wel goed is eigelijk ...

Xiao

Legacy Member
Zoals het nu is kunnen er eigenlijk makkelijk 200px afgepitst worden.

GenesisX

Legacy Member
Thx voor de opmerkingen! Ik was dat er dus vergeten bij te melden. Is ontworpen op een reoslutie van 1920*1200 en natuurlijk past dat bij mij goed, maar vergeten te resizen enzo. Waarschijnlijk zéér groot om te bekijken voor jullie? 'k Moet het nog testen op een lagere resolutie en CRT-monitor, totaal vergeten sorry :D.

Er kan idd nog 200 pixels en zelfs meer van, dat zal dan ook gebeuren. Dan heb ik een kleiner content-gedeelte. Het probleem zit hem dan in de header, elke verticaal stuk van 1 pixel breed is uniek. Ik zal er dus rechts en links nog een terugkerend patroon van moeten maken zodat ik het kan uitrekken voor kleinere en grotere resoluties. Maar 'k zal wel zien hoe dat in z'n werk zal gaan. 'k Heb er wel een beetje schrik voor, dat ik het effect van de header niet zal kunnen behouden.

Ik zou graag de shoutbox laten staan, gewoon dat de berichten direct opvallen en het niet verdrongen wordt naar onderaan. Misschien bij héél kleine resoluties, dat die dan onder het navigatiemenu komt te staan.

Met de ruimte onder het navigatiemenu weet ik niet direct iets te doen, suggesties zijn welkom. En ik begrijp je Devastate, denk ik, voor mij voelt er ook nog iets tekort aan.

Alé, 'k ben al blij dat er goeie kritiek op gekomen is, en dat het design origineel goed bevonden is :D. Kleurkeuze is dus genoeg/goed? Want had daar vroeger veel commentaar op (te donker/grijzig).

Thx!

edit: misschien die icoontjes van de reclame onder het navigatiemenu proppen? Het komt bovenaan te staan én het menu verandert niet van grootte dus het blijft direct zichtbaar, wat noodzakelijk is voor reclame. Die icoontjes waren eigenlijk gewoon een opvullig, welke andere soort reclame zou ik kunnen invoeren?

Xavez

Legacy Member
Te donker is het hier niet, maar goed, da's dan ook op een TFT monitor. Ik zou toch zeker eens op een CRT checken voor je contrasten e.d. :)

BTW: welk font is het font van je titels? Machtige "t"!

GenesisX

Legacy Member
Hehe ik vind dat ook zo tof :D. Heb eens getest met Helvetica en ik moet zeggen, dat heeft toch echt hetzelfde effect niet. Lettertype is Colaborate-Medium (reeks van Bold, Medium, Regular, Thin & Light) ;).

Xavez

Legacy Member
Crap, dat wordt weer aankopen dan :p.
/edit: holy cow, 'tis een freefont! :O. Rap downloaden xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan