Archief - LAYOUT: Zen garden opdracht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ohlivier

Legacy Member
Zit jij dan toevallig in Ward z'n klas ? die moest ook al zen garden maken :p

Is mooi, nogal groen... ik had er meschien 1 ander kleurtje ingestoken, maar dat is persoonelijke mening.

De witte links in het main content gedeelte zijn wel moeilijk te lezen, meschien daar nog iets aan doen ?

Maar is wel nog cava ;)

Jeroen_HD

Legacy Member
Jep ik zit in Ward zijn klas ^^
En die tekst ga ik nog aanpassen, hoe weet ik nog niet :p

Smokyke

Legacy Member
hm ik had de witruimtes boven en naast de lay-out weggelaten en het menu tegen de content geplakt.

Maar voor de rest niet slecht

Xavez

Legacy Member
Dit lijkt meer op een grid dan op een design. Tbh vind ik Nielsen's website nog knapper :). Waar het misloopt?

* Marges!
* Tekst niet op elkaar afgestemd (headers/bodytext/...)
* Underscores die er niet horen =]
* Contrast van je witte links op de lichtgroene achtergrond = bad

Je hebt hier je voeten aan geveegd? :). Wat met de links onderaan? Waarom voor de gemakkelijkheidsoplossingen gaan als je er duidelijk wel iets van weet... Als ik dit moet omschrijving zou ik kiezen voor "boredom through laziness".

Lork

Legacy Member
lol @ de witte links
klikte eens op de pagina en had zonder het te weten een link te pakken :cool:

zet ook eens je logo links en je tekst ernaast, niet rechts.

en: _Welcom ?? lol een nieuwe rage?

WMP

Legacy Member
Ik zou er 1 of 2 extra kleurtjes in brengen. Nu komt het wat saai over met 1 kleur.

Flipkikker

Legacy Member
Afschuwelijke kleur :puke:

Gewoon de kleuren veranderen zou al veel uitmaken,
meer contrast en duidelijkheid (extra kleur die erbij past)
gebruiker Kuler van Adobe ofzo als je zelf niets vind...

Tekst nodigt niet uit om te lezen,
verdeel die blokjes wat duidelijker,

het lettertype is ook nogal groot uitgevallen, en die "bold" vind ik gewoonweg lelijk,
mss italic proberen, of gewoon een kleur veranderen :)

Ik verwacht een update :) :p

Zero Grav

Legacy Member
Wellicht een beetje verloren moeite om nog te replyen in deze thread aangezien die opdracht al tijden geleden binnen moest zijn. De resultaten zijn zelfs al terug.

Jeroen_HD

Legacy Member
Eigenlijk niet :p
Het is altijd goed om kritische, opbouwende commentaar te horen.

Een update van deze opdracht zal er niet direct aankomen omdat ik wat druk bezig ben met mijn GIP etc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan