Suleika__
Legacy Member
Oii'
Ik ben een leerling van het 5de jaar en samen met de andere leerlingen heb ik de opdracht gekregen om een mini onderneming te starten. Mijn groep wil badproducten verkopen, iets met wellness. Onze groepsnaam is geworden,
La-va-Beau. Heeft iemand een idee voor een leuk logo of een site waar we dit kunnen doen?
Alvast Bedankt.
Suleika en de Bende.
Ik ben een leerling van het 5de jaar en samen met de andere leerlingen heb ik de opdracht gekregen om een mini onderneming te starten. Mijn groep wil badproducten verkopen, iets met wellness. Onze groepsnaam is geworden,
La-va-Beau. Heeft iemand een idee voor een leuk logo of een site waar we dit kunnen doen?
Alvast Bedankt.
Suleika en de Bende.