Ik zou zeggen, doe is al die glows, kleuren en overbodige vormen weg, begin met zwart op wit en werk er zo is aan. Dan gaat het echt om de essentie.
Misschien zit er zelfs nog iets in het logo, als je die stroke en die inhammetjes weg doet en op zoek gaat naar een deftig lettertype voor "Surion". Je tekst wordt ook volledig gedomineerd door het embleem.