Archief - Logodesign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
Logoke waar ik me heb mee bezig gehouden gisteravond en vandaag

824a927076dca898770f301109bb501b.png


Thanks
tom

tetty

Legacy Member
Kvind het ook best wel goed. Maar mss moede aan de linkerkant ook voor een rechte lijn opteren? Kvind het er een beetje te fel uitspringen. Voor de rest vindek het goe. Mooie verwijzing enal.

tetty

Legacy Member
Ik bedoel, vanaf die 3de "rib", van van boven geteld, springen ze langs de linker kant eruit. Dus verticaal recht tegenover mekaar.

Floyd

Legacy Member
Het logo zelf vind ik wel goed, maar er scheelt mij iets aan de verhouding tekst / logo.

V!$u4L

Legacy Member
De illustratie vind ik heel geslaagd, maar de lijn aan de rechterbovenhoek is te recht.
And there's something horribly wrong with the typo.

Recipe4hate

Legacy Member
Idd, Floyd, het lijkt alsof die tekst teveel naar rechts staat. Komt waarschijnlijk omdat er weinig balans in de afbeelding zit. Op zich wel een mooi logo hoor.

Jonathan

Legacy Member
Typografie laat idd te wensen over , het lijkt alsof de tekst te veel naar rechts staat en ik zou zelfs durven denken dat uw logo of tekst schuin staat. ( kan gezichtsbedrog zijn )

TiB0

Legacy Member
Hmm, ik vind de typografie net heel clean... de denshu mag wel een héél klein beetje meer naar rechts zodat de het 2de beentje van de U en de I juist boven elkaar staan.

Echt heel goed; de Japanse vlag, een stuk sushi, de beweging/snelheid van een sushibar (de "schwung" in die lijnen), it's got it all :)

Xavez

Legacy Member
Ik deel de meningen van hierboven.

My guess is dat je de automatische aligneerfunctie gebruikt hebt. Ik zou de tekst er optisch onder uitlijnen (meer naar links dus, dat moet je ook aanvoelen denk ik :)).

Pretty nice emblem/logo though!

tomh

Legacy Member
Ok thanks,
Die auto allign werkt niet just omdat ge aan elke kant die uistekende lijntjes nog hebt, als ge dan gaat allignen komt het zoals nu (denk ik toch :p)
sffs updateje den

Floyd

Legacy Member
Probeer de tekst is groter te maken? Het wordt volledig genomineerd door het logo imo.

Spectre

Legacy Member
lijkt mij nog altijd teveel naar rechts te staan. Puur gezichtsbedrog maar das door het logo. Vind het logo zelf ook wel vrij geslaagd ;)

good job

Xavez

Legacy Member
verhouding bold-niet bold zit nu niet meer goed... zit er geen semibold in dat lettertype? :). Try using that one.. Je gaat van Bold naar Light vermoed ik, da's een stap te ver volgens mij :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan