tomh
Legacy Member
Ben bezig met de ontwikkeling van een camping/caravan site.
Ik ben begonnen mey wat schetsen en daarna in illustrator te werken.
Hier is het icon voor het logo
1ste:
- Staat negatief eigenlijk, je leest van links naar rechts,
2de:
- dus ik dacht, ik zet die caravan mee in de richting hoe men leest.
Over de kleuren enzo ben ik nog niet helemaal eens...
Ik denk wel dat ik met een soort groen zal gaan.
Wiel zelfde kleur als caravan zelf? of verschillend?
Is het icon mooi?
Thanks
Tom
www.tomhuveners.net
Ik ben begonnen mey wat schetsen en daarna in illustrator te werken.
Hier is het icon voor het logo
1ste:
- Staat negatief eigenlijk, je leest van links naar rechts,
2de:
- dus ik dacht, ik zet die caravan mee in de richting hoe men leest.
Over de kleuren enzo ben ik nog niet helemaal eens...
Ik denk wel dat ik met een soort groen zal gaan.
Wiel zelfde kleur als caravan zelf? of verschillend?
Is het icon mooi?
Thanks
Tom
www.tomhuveners.net


