Het invulform op keyframe 1, het "bedankt voor de verzending van je form" op keyframe 2.
stops op beide frames, en in je code voor het verzenden van de variabelen zet je bvb ...
Code:
onClipEvent(data){
_root.nextFrame();
}
Als de waardes worden uitgestuurd naar je php dan gaat ie naar keyframe 2. Dit is de meest simpele methode maar die controleert niet echt of de php verzonden is.
Dit is anders een goeie tutorial:
http://www.nunomira.com/blog/?p=336