Morre1977
Legacy Member
Ik heb de opdracht gekregen om de mailing voor die persoon te verzorgen. Hij heeft een klantendatabase van 10.000+ email-adressen en men heeft mij gevraagd af en toe een mailing voor hem te willen doen.
Nu, tot hier toe verzorgde ik enkel het grafische voor deze klant.
Mijn probleem nu is dat ik hier met een telenet-acoount zit en die laat me niet toe meer dan 200 mails per keer te versturen. Als ik ze in pakketjes moet versturen gaat dit superlang duren.
Iemand die weet op welke manier ik die 10.000 mails toch ineens kan versturen ?
Nu, tot hier toe verzorgde ik enkel het grafische voor deze klant.
Mijn probleem nu is dat ik hier met een telenet-acoount zit en die laat me niet toe meer dan 200 mails per keer te versturen. Als ik ze in pakketjes moet versturen gaat dit superlang duren.
Iemand die weet op welke manier ik die 10.000 mails toch ineens kan versturen ?

.