GregoryCo
Legacy Member
Tot nu toe heb ik 1 pagina'tje om de layout te tonen. Maar eigenlijk zou ik jullie willen vragen of de afbeeldingen bij jullie traag laden en of alles op zijn plaats staat. Menu moet er ook nog op natuurlijk, maar ik zou niet weten waar ik hem moet zetten. Wat raden jullie mij aan rekeninghoudend met het feit dat het menu moet kunnen uitschuiven, mss zelfst 2 keer.
De afbeeldingen zijn PNG's btw, het enigste dat op wat trekt. En ivm die bug in IE6 van doorzichtigheid die niet wordt ondersteund, ik heb via iemand hier op 9lives al een fix gevonden.
IMAGINE
edit: hmm blijkbaar werkt die fix niet op die pagina, het ging wel met een andere pagina
De afbeeldingen zijn PNG's btw, het enigste dat op wat trekt. En ivm die bug in IE6 van doorzichtigheid die niet wordt ondersteund, ik heb via iemand hier op 9lives al een fix gevonden.
IMAGINE
edit: hmm blijkbaar werkt die fix niet op die pagina, het ging wel met een andere pagina


Kzal zien wat ze er nu op zegt.