Archief - MySQL: Clans laten sorteren op clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuji1337

Legacy Member
Wel ik heb dus een site gemaakt voor mijn school, ze hebben mij de opdracht gegeven voor een LANparty te geven. Nu heb ik alles zowat in elkaar gestoken maar ik zou echter nog 1 ding willen, dat de clans zich sorteren en niet dat het gesorteerd worden op de inschrijvingen. Hier is de link: http://creativity.technotop.nl/tisllan als ge bij deelnemers kijkt ziet ge dat niet alle clans onder elkaar staan maar dat het gesorteerd is op de laatste ingeschreven. Kan iemand mij helpen aub?

Fuji1337

Legacy Member
Twas dus een order weet ik veel of da een sql of php is ? Sorry ;)
Tis in orde ;)

WHiSPy

Legacy Member
Fuji1337 zei:
Twas dus een order weet ik veel of da een sql of php is ? Sorry ;)
Tis in orde ;)

Nu stel ik mijzelf de vraag: in hoeverre begrijpt gij waar ge mee bezig zijt? Maar we gaan deze discussie niet starten.

Rvl

Legacy Member
dacht net hetzelfde als whispy. Dit is toch echt basis shit om te weten, bijna hetzelfde als vragen waarom php niet werkt als ge <php>echo("foo");</php> typt. ;) (en ja dit is een domme vergelijking).

Neuskeutel

Legacy Member
Als ik op info klikt zie ik deze zin staan:
Dit word besproken hoe we dit gaan regelen.
Dude, sorry hoor maar zo'n fouten kunnen echt niet op een website.
Heb direct geen andere pagina's meer bekeken...

En inderdaad, ORDER BY is echt wel basiskennis vind ik.

dJeez

Legacy Member
Neuskeutel zei:
Als ik op info klikt zie ik deze zin staan
Leer misschien zelf eerst zonder dt-fouten schrijven alvorens anderen op die van hen te wijzen. Ge hadt het verdorie kunnen nalezen alvorens te posten.

Squall-sX-

Legacy Member
orez zei:
Ik had
Je had
Hij had
Ge hadt
Wij hadden
Jullie hadden
Ge hadt
Zij hadden

Correct Nederlands en juist geschreven.

Aan neuskeutel: Op elke website kan een foutje staan. Niemand is perfect (heb je zelf al bewezen).

OT:
Een beetje sql-kennis voor je begint te werken met databanken mag wel.

orez

Legacy Member
ja squall-sX da weet ik ook wel da da correct ik, ik zei dat een vuiltje was van djeez, ni da het fout was :p

sneax

Legacy Member
het gaat hem niet om het feit dat hij order by niet kent het gaat hem erom dat hij zelfs het verschil tussen php en sql niet weet - en dat hij dus inderdaad eigenlijk ook niet goed weet waar hij mee bezig is

Twas dus een order weet ik veel of da een sql of php is ?

Neuskeutel

Legacy Member
dJeez zei:
Originally Posted by Neuskeutel
Als ik op info klikt zie ik deze zin staan
Leer misschien zelf eerst zonder dt-fouten schrijven alvorens anderen op die van hen te wijzen. Ge hadt het verdorie kunnen nalezen alvorens te posten.

lol, da's eigenlijk omdat ik eerst "Als je op info klikt zie je deze zin staan" getypt had. Ik heb dat dan veranderd naar "ik" maar ben die "t" vergeten weg te doen... Damn you:tongue: :p

En als die gast (of gelijk wie) hier op het forum een dt-fout schrijft of zelfs op z'n persoonlijke webpagina, ga ik mij daar niets van aantrekken maar dit is een publieke website voor z'n school, waar ze hem misschien wel punten op geven en dan moet je toch wel opletten.

Nuja, ik had het waarschijnlijk wel wat mooier kunnen verwoorden.
@Ge hadt -> snoodaard:D

Rvl

Legacy Member
geen uitvluchte je bent er bij. En trouwens het is niet dat de meeste gamers gaan wakkerliggen van een domme dt fout of dergelijke. Let wel da ze kwaad worden als er couder-strike ipv counter-strike staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan