Cedric
Legacy Member
Ik ben momenteel bezig met een school projectje. Ik zit echter met een probleem.
Mijn kennis in asp is tamelijk weinig en ik heb al gegoogled maar daar ik niet weet welke termen te gebruiken is dit weinig succesvol
even uitleggen wat het probleem is. Ik wil een nieuwsberichtje laten toevoegen aan een website door een admin. Het probleem is dat ik geen enters kan invoeren in een textbox en wanneer ik <br> wil meegeven in de tekst zelf, krijg ik een foutmelding van gevaarlijke invoer. Is er geen mogelijkheid om gewoon wanneer je op enter drukt in het tekstvak zelf dat dit naar de database wordt meegegeven als een enter en dit dan ook zo afbeeld op de webpagina?
ik gebruik mysql met SQLyog
alvast bedankt.
Cedric
Mijn kennis in asp is tamelijk weinig en ik heb al gegoogled maar daar ik niet weet welke termen te gebruiken is dit weinig succesvol
even uitleggen wat het probleem is. Ik wil een nieuwsberichtje laten toevoegen aan een website door een admin. Het probleem is dat ik geen enters kan invoeren in een textbox en wanneer ik <br> wil meegeven in de tekst zelf, krijg ik een foutmelding van gevaarlijke invoer. Is er geen mogelijkheid om gewoon wanneer je op enter drukt in het tekstvak zelf dat dit naar de database wordt meegegeven als een enter en dit dan ook zo afbeeld op de webpagina?
ik gebruik mysql met SQLyog
alvast bedankt.
Cedric
