breez
Legacy Member
http://img391.imageshack.us/my.php?image=externalexception7zq.jpg
die error die je daar ziet staan blijft maar terugkeren, en als je op OK drukt keert het gewoon terug->enige oplossing afsluiten met taakbeheer
op die manier kan ik dus niet degelijk databases aanmaken, hoe krijg ik die error weg?
heb al gegoogle'ed en op de site van mysql administrator is dit probleem al gereport maar er staat nog geen oplossing bij
server:
P1 200mhz
64mb ram
win2k sp4
Apache/2.0.55 -- PHP/5.1.1 -- MySQL 5.0.17 (wamp5 1.6.0)
die error die je daar ziet staan blijft maar terugkeren, en als je op OK drukt keert het gewoon terug->enige oplossing afsluiten met taakbeheer
op die manier kan ik dus niet degelijk databases aanmaken, hoe krijg ik die error weg?
heb al gegoogle'ed en op de site van mysql administrator is dit probleem al gereport maar er staat nog geen oplossing bij
server:
P1 200mhz
64mb ram
win2k sp4
Apache/2.0.55 -- PHP/5.1.1 -- MySQL 5.0.17 (wamp5 1.6.0)