TiZon
Legacy Member
Hey
Ik ben bezig aan een nieuwe site, maar ik stuit op wat problemen met de navigatiebar.
Ik heb hier een stukje online gezet:
Bart De Vos
Het is dus de bedoeling dat mijn navigatieknoppen er volledig op komen en indien nodig uitgerokken worden. Maar ik slaag er maar niet in.
Code tot dusver:
En dan nog even de CSS die hiervoor zou moeten zorgen:
Ik heb al veel liggen proberen, ik denk dus dat het stukje CSS 'properder' kan.
Iemand een ingeving?
Bedankt
Bart
Ik ben bezig aan een nieuwe site, maar ik stuit op wat problemen met de navigatiebar.
Ik heb hier een stukje online gezet:
Bart De Vos
Het is dus de bedoeling dat mijn navigatieknoppen er volledig op komen en indien nodig uitgerokken worden. Maar ik slaag er maar niet in.
Code tot dusver:
HTML:
<div id="header">
<div id="navigation">
<ul>
<li><a href=#>Home</a></li>
<li><a href=#>Foto</a></li>
<li><a href=#>Over</a></li>
<li><a href=#>Link</a></li>
<li><a href=#>Contact</a></li>
</ul>
</div>
</div>
En dan nog even de CSS die hiervoor zou moeten zorgen:
PHP:
#navigation li a
{
background-image: url(../img/button.png);
background-size: 100%;
background-origin: content;
margin-top:110px;
height: 3em;
line-height: 3em;
float: left;
display: block;
text-decoration: none;
text-align: center;
font-family:Helvetica;
font-size:14px;
color:#FFF;
padding-left: 10px;
padding-right: 10px;
}
Ik heb al veel liggen proberen, ik denk dus dat het stukje CSS 'properder' kan.
Iemand een ingeving?
Bedankt
Bart

