Archief - Nieuwe portfolio layout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Novaweb

Legacy Member
Beste lezers,

Bij deze zou ik eens even willen weten wat u van volgende layout vindt.

http://www.dennislembrechts.be/dennis/dennis.jpg

Deze is nog onder constructie, maar zal nog even snel schetsen wat de bedoeling is. In het wit gedeelte gaan random projecten komen die ik gemaakt heb.

De layout is samen gemaakt met een vriend.

Laat maar weten wat jullie er van denken

Dennis,

Gamefactor

Legacy Member
Mooi layout, ik hou van deze kleuren. Ik gebruik ze namelijk ook op mijn website maar ze vallen niet bij iedereen in de smaak.

Zijn je buttons rollover?

Novaweb

Legacy Member
Dat zullen inderdaad rollovers worden :)

Ik denk dat ik het porfoliosysteem met jquery ga maken

j design

Legacy Member
.. ook op mijn website maar ze vallen niet bij iedereen in de smaak.
Mss heeft het ook wat met de uitwerking te maken..

On topic:
Mooie afwerking

-De witte balk worden projecten. Wat wordt de grijze onderaan?
-De kleuren zijn wel scherp gekozen. Het is wel eens iets anders dan de rest.
Ik denk wel als je langer op de site wil blijven dat het gaat tegen steken.
-In welke richting van Jquery wil je gaan?
-Een site met content kan natuurlijk uitgebreider besproken worden.

Novaweb

Legacy Member
j design zei:
Mss heeft het ook wat met de uitwerking te maken..

On topic:
Mooie afwerking

-De witte balk worden projecten. Wat wordt de grijze onderaan?
-De kleuren zijn wel scherp gekozen. Het is wel eens iets anders dan de rest.
Ik denk wel als je langer op de site wil blijven dat het gaat tegen steken.
-In welke richting van Jquery wil je gaan?
-Een site met content kan natuurlijk uitgebreider besproken worden.

Beste,

Bedankt voor je feedback.

-De grijze komt een woordje over mij zelf en contact gegevens.
-De kleuren kan ik desnoods nog wel iets minder fel maken.
-Ja ben er nog niet uit, moet zien wat haalbaar is. Of gewoon de projecten uit een sql db halen of zo'n jquery slider van links naar rechts.
- Het is slechts een schets , wanneer de website af is, zal ik deze wel posten.

Alvast bedankt.

|nfected

Legacy Member
Hoe of het waarom weet ik niet, maar het valt bij mij niet in de smaak. Komt nogal saai en eentonig over, maar kan je echt geen tips geven om dit te verbeteren

j design

Legacy Member
Hoe of het waarom weet ik niet, maar het valt bij mij niet in de smaak. Komt nogal saai en eentonig over, maar kan je echt geen tips geven om dit te verbeteren
Ik denk dat je beter wacht op content.
Nu is het idd nog veel hetzelfde maar stel je voor het witte komt vol kleur van de projecten en dan de grijze balk nog tekst in.
Ik denk dat zo het geheel wat word gebroken.
Tenzij dat alle projecten in dezelfde kleur zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan