Novaweb
Legacy Member
Beste lezers,
Bij deze zou ik eens even willen weten wat u van volgende layout vindt.
http://www.dennislembrechts.be/dennis/dennis.jpg
Deze is nog onder constructie, maar zal nog even snel schetsen wat de bedoeling is. In het wit gedeelte gaan random projecten komen die ik gemaakt heb.
De layout is samen gemaakt met een vriend.
Laat maar weten wat jullie er van denken
Dennis,
Bij deze zou ik eens even willen weten wat u van volgende layout vindt.
http://www.dennislembrechts.be/dennis/dennis.jpg
Deze is nog onder constructie, maar zal nog even snel schetsen wat de bedoeling is. In het wit gedeelte gaan random projecten komen die ik gemaakt heb.
De layout is samen gemaakt met een vriend.
Laat maar weten wat jullie er van denken
Dennis,

