Archief - OFFTOPIC: Examens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rvl

Legacy Member
orez zei:
ultimedia 3 Flash Projectvoorstelling (easy)
Theorie + Labo Technologie (hard )
Labo Databases (easy)
Ik ben misschien wel gebuisd om analyse vorig jaar maar volgens mij zijn dat er nog maar 3 exames;)

dêsh'

Legacy Member
Ik heb gedaan! :applause: Succes aan iedereen die er nog een paar heeft ;)

Obliv`

Legacy Member
Blue Thunder zei:
ja wij moeten ook wachten tot in juli

hoe zit dat eigelijk me jullie examens in juni? Want jullie hebbe nu toch nog maar een maand les, voor da jullie stage begint eh?

Kheb er nog 2 te gaan: ondernemerschap en nederlands

Blue Thunder

Legacy Member
Obliv` zei:
hoe zit dat eigelijk me jullie examens in juni? Want jullie hebbe nu toch nog maar een maand les, voor da jullie stage begint eh?

Kheb er nog 2 te gaan: ondernemerschap en nederlands

nee wij hebben geen les meer.

Exaams en voorstelling business Project zijn gedaan 10 februari.
wij hebben dan een weekje verlof, en 20 februari starten wij met de stage, de stage loopt tot 19 mei en dan hebben we nog 1 of 2 weken tijd om ons eindwerk af te werken en in te leveren en dan is het wachten tot we het moeten gaan verdedigen.
Wij hebben dus geen exaams ne meer op het einde van het jaar.

Obliv`

Legacy Member
Blue Thunder zei:
nee wij hebben geen les meer.

Exaams en voorstelling business Project zijn gedaan 10 februari.
wij hebben dan een weekje verlof, en 20 februari starten wij met de stage, de stage loopt tot 19 mei en dan hebben we nog 1 of 2 weken tijd om ons eindwerk af te werken en in te leveren en dan is het wachten tot we het moeten gaan verdedigen.
Wij hebben dus geen exaams ne meer op het einde van het jaar.

ah zo zit da dus :)

mercie voor den uitleg

Bram

Legacy Member
ik studeer geologie in gent, m'n examens:

-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)

stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet :p

omfg

Legacy Member
SveltestSword zei:
ik studeer geologie in gent, m'n examens:

-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)

stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet :p
ik doe wetenschappen int middelbaar :unsure:

killgore

Legacy Member
SveltestSword zei:
ik studeer geologie in gent, m'n examens:

-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)

stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet :p
burgie = toegepaste wetenschappen :).

morgen discrete wiskunde, easy normaal gezien, alleen stelsels van lineaire congruentie & galoisvelden wat moeilijker :).

Tyfius

Legacy Member
Ik zen 3 weken ver met de lessen :p
Examens pas in mei-juni ergens

Obliv`

Legacy Member
vandaag ondernemerschap gehad:
- boekhouden stond op 10punten: hier hebbek toch wel een 9 van denk
- logistiek stond op 5punten: denk dak wel 3 heb
- financieel management stond ook op 5punten: dit viel wel fameus tegen. Denk dak hiervoor max 1,5 op 5 heb :)

pakt dak int slechtste geval een 13 op 20 heb :)

vrijdag ook het laatste, nederlands. Kan ik op zich weinig voor doen, maar den docent verbeterd wel streng. "Kei goei formulier, hier krijg je toch wel een 10 op 20 voor!" :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
SveltestSword zei:
ik studeer geologie in gent, m'n examens:

-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)

stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet :p

Men broer doet ook geologie :). Em zit in zen laatste jaar en had gisteren laatste examen. Em zit wel in Leuven.

killgore

Legacy Member
another one bites the dust :)

zoals ek dacht, easy exame vandaag.

nu nog economie, daar weet ek totaal niet wat te verwachten :(.

Obliv`

Legacy Member
Ik ben er vanaf :)

Deze morgend het laatste gehad, nu nog een paar weken wachten op de punten. Ondernemerschap was men slechtste denk ik (tussen de 11 en de 14 op 20)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
GOP'er informatica aan de KHK:

SQL 2de jaar
VB.NET 3de jaar
JAVA 3de jaar
Netwerkbeveiliging, Netwerkbesturingssystemen 3de jaar
Systeemanalyse 2de jaar
Frans 3de jaar

nog te doen:
maandag
Engels 3de jaar
dinsdag
Nederlands 3de jaar

Ik ben nie zo ne voorspeller kwa punten, ik hoop steeds het beste :p
Netwerkbesturingssystemen was wel fucked up, de Celis had ons goe liggen :(

Blue Thunder

Legacy Member
dinsdag -> engels en nederlands nog
donderdag -> voorstellen Business Project

en dan zen ik er ook vanaf, dan ik ik een weekje rusten en dan stage.

Netwerkbesturingssystemen was wel fucked up, de Celis had ons goe liggen

De celis had ons zeker goe liggen, wa was da voor een exaam :doh:

Obliv`

Legacy Member
de vrijdag mijn punten gehad:
- SQL: 20/20
- CCNA1: 18/20
- Web en Office Apps: 19/20
- Java: 16/20
- Boekhouden: 18/20
- Financieel management: 12/20
- Logistiek: 15/20
- Systeemanalyse: 14/20
- Frans: 16/20
- Nederlands: 13/20

gemiddelde van 82,5 procent :)

Blue Thunder

Legacy Member
Obliv` zei:
de vrijdag mijn punten gehad:
- SQL: 20/20
- CCNA1: 18/20
- Web en Office Apps: 19/20
- Java: 16/20
- Boekhouden: 18/20
- Financieel management: 12/20
- Logistiek: 15/20
- Systeemanalyse: 14/20
- Frans: 16/20
- Nederlands: 13/20

gemiddelde van 82,5 procent :)

ja how zekers, gij gaat de kant van grootste onderscheiding uit:niceone:

WoDkA

Legacy Member
wij weten enkel erdoor ( A ) of niet ( D) , en vanmorgen was het zover ..

4 A's ( LAMP, J2EE/Java, Bedrijfsmanagement, Webtech Innovatief )

1 D ( ASP.Net, en die was zooooo te vermijden :/ )

enfin nu nog stage & een laatste opdracht goed doen, en mikken op deliberatie ..

Rvl

Legacy Member
Obliv` zei:
de vrijdag mijn punten gehad:
- SQL: 20/20
- CCNA1: 18/20
- Web en Office Apps: 19/20
- Java: 16/20
- Boekhouden: 18/20
- Financieel management: 12/20
- Logistiek: 15/20
- Systeemanalyse: 14/20
- Frans: 16/20
- Nederlands: 13/20

gemiddelde van 82,5 procent :)
SQL zal wel heel moeilijk zijn geweest ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan