Archief - OTHER: bf2.be fansite!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Zeer mooi ontwerpje maar wel nogal veel images he?
En code... mind the code..

NightEagle

Legacy Member
Jah, dat van die images komt mss omdat het nu een nieuwspost is met veel images, maar je hebt wel gelijk het zijn er wel veel.

En de code, dat zal ik nog eens bekijken maar ik zijn al blij dat hij in firefox en ie werkt :)

Bedankt.

DarkBone

Legacy Member
Veel te veel images in de menu's vooral en ook wel wat in de content. De inhoud staat nu niet centraal genoeg, de images leiden teveel af. Dan mag het grafisch wel mooier zijn, ik verkies dan toch liever de vorige website omdat ik veel meer gefocust blijf op de inhoud!

*edit*
Heb er eigenlijk alleen last van op de eerste pagina ;)
Voor de rest zéér mooie website, mooi afgewerkt allemaal!

joyraider

Legacy Member
Kvind em wa te breed; kmoet mn favorites sluiten alsk em volledig wil zien, en dat stoort.

ontwerp daarentegen is nice..

Obliv`

Legacy Member
joyraider zei:
Kvind em wa te breed; kmoet mn favorites sluiten alsk em volledig wil zien, en dat stoort.

ontwerp daarentegen is nice..

hmm, daar moete imo geen rekening mee houden.
ik ken wel genoeg professionele sites die ge nie helemaal ziet als fav open staan

DarkBone

Legacy Member
Het is natuurlijk moeilijk om hem mee te laten schalen, omdat je met een vaste header zit.

ps: ik surf ook vaak met men favorieten open ;)

gravendelver

Legacy Member
nie slecht, maar kvind de typografie nie echt goed

- Gebruik van meeste fonts op afbeeldingen vind ik niet gepast
- Regelafstand van de eerste regel van uw tekstblokken in uw menu is te klein, die moet iets meer naar onder


- Kzou ook de afbeeldingen die ge gebruikt in uw menu wa minder laten opvallen want da neemt te veel aandacht

NightEagle

Legacy Member
- Jah kweet het maar op somige pagina's moest er soms zoveel tekst komen en ik d8 zal ek er maar eens wa meer images in stoppen :)
Eh ik zal zien want moest ik de images in het menu weghalen dan is het nogal leeg allemaal.

- Ik heb het bewust zo breed gedaan zodat er wat meer op kan :)

- @access ja je mag dat vinden :), maar het ging snel vervelen..

Maar iedereen al bedankt voor je commentaar, dan weet ik dat al voor men volgende dat ik niet mag overdrijven met afbeeldingen.

edit:
@grave: regelafstand zal ik es aanpassen en bekijken, en ja da moet ik wa minder laten opvallen.

50Euro

Legacy Member
Ik vind de nieuwe site heel mooi en hij staat bij mijn favorieten nu.. ;)

LunchBox

Legacy Member
als je afbeeldingen zelf host (de screenshots) en je beslist toch met een popup te werken, steek er dan altijd een previous|next|close button in zodat men ni moet 'sluiten en een nieuwe gaan openen' per afbeelding.

NightEagle

Legacy Member
ok, zal ik doen maar heb deze week om iedereen zijn dingen aan te passen.

Maar heel bedankt voor de commentaar, heeft me echt wel wat geholpen :)

NightEagle

Legacy Member
lap,
FANSITE mag niet
CLANSITE mag wel als prefix ofwat?
Mja, ik zal de regels dan niet zo goed gelezen hebben :p

Rvl

Legacy Member
layout is idd wel mooi zoals de meeste zeggen maar "trop est trop", en hier bedoel ik vooral de images mee die beginnen onder je header. Het is wel mooi maar onhandig voor een persoon die je site bezoekt. En de code, die zou ik toch nog eens nakijke:). anyway mooie resultaat

OdieOfRds

Legacy Member
bf2.be is niet langer bereikbaar, wat is er aan de hand? Is de site gestopt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan