Archief - OTHER: Deejaay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuji1337

Legacy Member
Ik en een maat hebben een opdracht gekregen, en zijn er nu al een 15tal uurtjes aan bezig. Tgaat om een serieuze som geld, waarvan we de voorschot al gehad hebben, maar kwil toch graag eens een mening van iedereen wat jullie er van vinden, hij is wel nog niet klaar maar de meeste dingen werken al. http://www.undergroundwars.com/deejay/

Zero Grav

Legacy Member
Niks nieuws; Vooral een mengeling van elementen die indertijd als trendhoerig werden bekeken en nu dus totaal niet meer gebruikt worden. Er is niets wat je er echt uit laat springen, je hebt titels die geen titels zijn, ruimtes die allemaal volledig hetzelfde zijn en alles is totaal gelijk aan elkaar.
Voor de rest is er dan nog het dropshadowgebruik dat nog niet heel onder de knie lijkt te zijn waardoor je een overdaad krijgt, ook al pas je het maar 2 keer op kleine ruimtes toe. De kwaliteit van de afbeelding in de header doet vermoeden dat men wat teveel met de contrast-slider bezig geweest is. En het grunge lettertype is ook weer redelijk typisch.

Een povere site die niet echt uitnodigt om te doorkruisen, waarmee ik dan niet expliciet bedoel dat ze lelijk is maar voor mij gewoon totaal afgezaagd en ongelooflijk eentonig.

--

Die opmerking over de betaling is lachwekkend. ^^

guRuh

Legacy Member
Ik wil KLEUR!

En een juiste prefix zou ook helpden denk ik

PoMpElSiEn

Legacy Member
geen kleurengebruik voor djs :s
dit is zwart/wit zoals een kopie da ge in de klas krijgt :s

voor de rest volg ik zero grav

mvg
pompel

Rvl

Legacy Member
Die image van die dj is gestolen van een andere site. Hoe weet ik dit? Wel omdat ik jaren gelede die image ook heb gebruikt voor een site (was wel pas begonnen met sites maken toen, daarna beseft dat designe niets voor mij is:)). Aangezien u site precies gebaseerd is op die image is het "pretty lame" om het in gametermen te zeggen om die image te gebruiken als het om veel geld gaat, anders ook btw. Voor de rest, ik zou toch eens sterk overwegen om een ander design te maken als ge er echt veel geld voor krijgt. Anders zou ik hun gewoon phpnuke geve, ongeveer zelfde layout mits goede skin en veel properder dan. Ik heb bij deze site toch het gevoel da ik er zelf nie veel geld zou voor wille geve qua design dan de rest nie bekeke.

Nu het nog kan, die domme google add's vindt ge tegewoordig op elke site al terug en tis nie da er veel geld mee valt te verdiene, enkel een downgrade van het niveau van u site dus verwijder die al maar snel.

dreamstar.be

Legacy Member
  • Teveel WIT, is niet aangenaam om te bekijken of om veel te lezen
  • Te weinig kleur
  • Flash en dynamisme is niet altijd goed op een site maar bij dit type sites zou ik wel graag wat dynamisme zien zonder te overdrijven
  • Layout is te "zakelijk", zoals hierboven reeds vermeld dan kan je beter een phpnuke of Joomla CMS geven.
  • Offtopic: Wat noem je een bom geld? Voor de één is €500 al veel, een andere komt daar nog niet eens voor uit zijn bed zo te zeggen. (hoef trouwens niet te weten hoeveel het is, is gewoon een opmerking

Bertold

Legacy Member
Khoop voor die mensen dat ze niet zo veel geld ebn gegeven als gij laat blijken want zo speciaal is uw website niet. De layout en kleuren werden boven mij al besproken en die commentaar volg ik. En uw code lijkt ook op nie veel. Ze is ongelooflijk wanordelijk, met tables (terwijl deze website zich toch wel leent om divs te gebruiken). Verder staan er ook héél rare dingen in zoals divs die in table-cellen geplaatst zijn. Dat klopt niet oor. Kzou gewoon opnieuw beginnen qua code opbouw, als gij die lay-out wilt houden das dan u probleem maar die code is echt 'not done' voor een serieuze som geld :ironic:

edit: bij nader inzien : u code is echt lachwekkend...
een voorbeeld:
- 2 doctypes
- 3 html tags
- 2 head tags
- ...

Brock

Legacy Member
bt belgium zei:
En uw code lijkt ook op nie veel. Ze is ongelooflijk wanordelijk, met tables (terwijl deze website zich toch wel leent om divs te gebruiken). Verder staan er ook

lenen, lenen..., gewoon nóóit tablelayout :)

Quilombo

Legacy Member
bt belgium zei:
edit: bij nader inzien : u code is echt lachwekkend...


daar zegt ge zoiets http://validator.w3.org/check?uri=http://www.undergroundwars.com/deejay/ :) en divs in tables .. right :x waarvoor is da nu nodig :p
Deze site is gemaakt door DE pro's!! Fujii & DarkSniper to teh pwn!
*kuch*

k stel voor da ge eerst xhtml en css leert :sleep:

Line 637 column 7: end tag for element "TABEL" which is not open. tabel ?? :p
Line 639 column 6: end tag for element "HTML" which is not open.

als ge daar ook maar ne cent voor krijgt :eek:

denk

Legacy Member
zoals iedereen al zegt: gebruik divs :)
minder code, makkelijker aan te passen (uit eigen ondervinding) en veel overzichterlijker om aan te passen :)

Masternick

Legacy Member
Idd, code kan stukken beter.

Qua layout,mag wel wat meer kleur, flashy inzitten...

DieselPower

Legacy Member
geeft die serieuze som geld maar terug met een flinke bonus om een echte vormgever aan te kunnen spreken...

Fuji1337

Legacy Member
Tging om €500 en tis gemaakt zoals de klant het wilt en die is content ;) Dus hoef ik mij nergens druk om te maken eh ;) Btw, om pas te coden vind ik dit meer als goed, tis btw geupdate!

DevStyle

Legacy Member
nuja als je klant tevreden is, zal mijn commentaar wat overbodig zijn, maar soit:


1. KLEUR! Dit design is vreselijk eentonig doordat je enkel zwartwit gebruikt.

2. De header: Dat logo van die dj lijkt me wat uitgerokken? Probeer eens wat meer werk te steken in deze header, ook weer kleuren gebruiken enzo :) Wees creatief! :niceone:

3. De achtergrond is zwart. ZWART! Probeer eens wat patroontjes uit, of als je lui bent: http://www.squidfingers.com/patterns

4. De combinatie tussen je header en de body stoort me wat, maar kzou niet meteen kunnen zeggen waar het aan ligt...


Kortom, nog wat werk aan de winkel, maar als de klant tevreden is, zal het niet nodig zijn zeker? :p

Bertold

Legacy Member
hm de vraag is dan natuurlijk, waarom het hiernog posten? Om te stoefen met 'de serieuze som geld' :ironic:
tjah...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan