NUFAN 230
Legacy Member
Hi,
Ik zit in een hiphopgroepje en heb geprobeerd een site inelkaar te steken. Voor mij is het gewoon belangerijk voor onze groep, dus ik zou graag jullie nodige commentaren hebben.
Link: http://www.diglr.2ya.com
THX!
Ik zit in een hiphopgroepje en heb geprobeerd een site inelkaar te steken. Voor mij is het gewoon belangerijk voor onze groep, dus ik zou graag jullie nodige commentaren hebben.
Link: http://www.diglr.2ya.com
THX!
, ik moet aan mijn scherm gaan hangen om de tekst te lezen
. Zwart en donker bruin liggen als kleur heel dicht bij elkaar en contrasteren niet genoeg om als achtergrond en tekst te gebruiken.
ook @ the rest.