Archief - OTHER: joyradio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joyraider

Legacy Member
Hidiho :)

Voor school moesten we een case maken; een site over onszelf, aan de hand van een metafoor. Ik heb gekozen voor het concept "joyradio", en heb uiteindelijk een geheel in elkaar gekregen. Wel even een waarschuwing: de site werkt absoluut NIET in internet explorer. Waarom? Ik heb met PNG-afbeeldingen gewerkt, en floatende div's zijn ook niet de beste kant van IE :)

Hij is al ingediend, maar toch nog even hier tonen:

http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/cases/case1.1

Brock

Legacy Member
Vind het wel eens iets anders, zo alles op één pagina met telkens een andere sfeer. Qua originaliteit vlieg je dus van mij een bank naar voor.

MAARRRRRR

een site maak je nooit voor slechts 1 browser, laat staan dat je de meest gebruikte browser op het internet gewoon laat vallen.
Het doet inderdaad pijn dat ie geen png support en er nog allerhande andere dingen mislopen, maar zo is het nu eenmaal en je dient er rekening met te houden.

Je sluit al 80% van de internetgebruikers uit, en dan zit je nog maar aan stap 1: het weergeven van uw site. Aan de content zijn we dan nog niet geraakt.

Anyway, fix it als je hem op internet laat staan ( én er uw naam onder staat ). Tenzij je er niet meer om geeft aangezien het toch al ingediend is ;)

joyraider

Legacy Member
Brock zei:
Vind het wel eens iets anders, zo alles op één pagina met telkens een andere sfeer. Qua originaliteit vlieg je dus van mij een bank naar voor.

MAARRRRRR

een site maak je nooit voor slechts 1 browser, laat staan dat je de meest gebruikte browser op het internet gewoon laat vallen.
Het doet inderdaad pijn dat ie geen png support en er nog allerhande andere dingen mislopen, maar zo is het nu eenmaal en je dient er rekening met te houden.

Je sluit al 80% van de internetgebruikers uit, en dan zit je nog maar aan stap 1: het weergeven van uw site. Aan de content zijn we dan nog niet geraakt.

Anyway, fix it als je hem op internet laat staan ( én er uw naam onder staat ). Tenzij je er niet meer om geeft aangezien het toch al ingediend is ;)

welja, tis ni mijn stijl, maar voor school moest ie alleen in firefox werken :) moest ik em echt zelf gebruiken zou ik het fixen uiteraard :)

alvast bedankt voor de comments ;)

joyraider

Legacy Member
Brock zei:
en als ik da nie geloof maakt ge mij iets anders wijs zekers? :p

tis thans waar ;) anders zou ik niet zo gek zijn om een firefox-only website te maken eh pipo :p

FitZ

Legacy Member
joyraider zei:
welja, tis ni mijn stijl, maar voor school moest ie alleen in firefox werken :)

cmd crashes and burns...

Bij ons moest die nochtans in zowel ie als ff als opera er goed uitzien. Kvind het vreemd... (ligt ni aan u he, ma aan cmd)

NeoNeke

Legacy Member
idd c-md heeft weer iets in zijnen kop gestoken, ze willen dees jaar xhtml perfect sites (van de eerste jaars, eindelijk) maar der is geen enkel docent die weet hoe ge zelfs de meest basis grafische moeilijkheden oplost om het crossbrowservriendelijk te maken... Daarmee denk ik omdat ze de problemen van de studenten niet wouden aanhoren dat ze maar gezegd hebben maak dat em werkt in FF, de rest laten we varen...

Anyway de site zelf vond ik persoonlijk één van de betere van de cases, zit wel nog een foutje op dat eerste menutje mja swat...
Vind het concept heel goed en grafisch is het allemaal heel degelijk uitgewerkt dus de site is op zich gewoon goed, casecriteria zijn er goed inverwerkt dus is dit echt wel een heel degelijk en proper werk!

zabulus

Legacy Member
iedere slimme student zorgt dus dat die site ook werkt in internet explorer, da zou ik toch doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan