Thorens
Legacy Member
http://www.kunstbende.be/2006/home/nieuws.asp?newsid=5
Dat zijn de inzendingen voor de Kunstbende categorie Nieuwe Media dit jaar. Ook ik heb weer meegedaan. Heb al 2 jaar meegedaan met een website en van een kale reis teruggekomen, daarom dit jaar iets meer kunstig geprobeerd. Als ik de inzendingen van dit jaar bekijk, heb ik redelijk veel kans, lijkt me.
Mijn inzending is trouwens "A Message to Everyone".
Dat zijn de inzendingen voor de Kunstbende categorie Nieuwe Media dit jaar. Ook ik heb weer meegedaan. Heb al 2 jaar meegedaan met een website en van een kale reis teruggekomen, daarom dit jaar iets meer kunstig geprobeerd. Als ik de inzendingen van dit jaar bekijk, heb ik redelijk veel kans, lijkt me.
Mijn inzending is trouwens "A Message to Everyone".


)

.