Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - OTHER: medionowners.be
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Ziet er een stuk beter uit. Maar euh, wat hebben nu die achtergronden met Medion te maken? En ook opletten dat je tekst altijd genoeg ademruimte heeft, vooral onderaan je kaders zondig je hiertegen.
Edit: wordt er op een icoontje vanboven geklikt, dan wordt de breedte van allen iets aangepast. Op zich toch een storend element.
Idd dit ziet er echt al een pak beter uit.
Het heeft dat chaotisch gevoel niet meer.
Ik ben wel niet echt voor een volledige gevulde achtergrond bij dit type site, eerder banner en patroon.
Niet tegenstaande dat het er wel goed uitziet natuurlijk.
Ik ben gewoon benieuwd welke erop komen, heb ondertussen al naar dae vorige site eens gaan kijken.
Opmerking:
-Ik heb liever de keuze dan de keus tussen layouts
- ZEER BELANGRIJK: Als ik op een link bv download of tutorials klik dan krijg ik een 404 en dan als ik terug naar de pagina ga kan ik de links niet meer aanklikken..
Ik vind het een strakke layout met zeer veel potentieel. Toch zou ik enkele dingen veranderen, het zijn voor mij storende elementen.
Wanneer je dus over de grote knoppen vanboven gaat dan krijg je de keuze om enkele sublinks aan te klikken. Wanneer je over één van die sublinks gaat dan wordt er zo'n kader rond geplaatst. Er is iets mis met dat kader, maar ik kan het niet plaatsen. Volgens mij ligt er een dikke shaduw rond, of is de border hoekig of te dik. Probeer eens zo'n kader te krijgen met een mooi effen 1px bordertje.
In het content vak staat er veel tekst. Het is net alsof alles op elkaar plakt. Ik zou eens kijken voor een "lichter" lettertype, die alles wat meer overzichtelijk maakt!
Ik bekeek de website in Firefox. Maar eigenlijk denk ik dat mijn puntjes eigenlijk gewoon m'n eigen mening is. Je ziet maar wat je ermee doet.
tjah
probeer dit maar eens op een beeldscherm met 1024px breed als resolutie te bekijken
dan moet je telkens het onderste balkje naar rechts verschuiven eer je de site ziet. Zorg ervoor dat je site eok zichtbaar is voor mensen die geen hoge resolutie hebben of een widescreen hebben.
Ik zou den tekst in de buttons centreren. (in de submenu's)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.