Archief - OTHER: messenger-emoticons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gangsta1

Legacy Member
Even kijken wat jullie er van vinden...

Meer gericht op functionaltiteit/ overzichtelijkheid

link klik hier

Hints voor meer bezoekers te lokken zijn altijd welkom!

Freaky 7

Legacy Member
Uw begin pagina is zeer "on"overzichtelijk opdat er geen spatie is tussen u google adsense en u gewone teks. beetje meer kluer mag ook.

xml

Legacy Member
Maak een keuze:

1. Je maakt een site die op zo slinkse manier mogelijk zo veel mogelijk (ik noem het 'valse') kliks op je google ads genereert.

of

2. Je maakt een site die vooral draait om goeie inhoud, die snel te vinden is. Je probeert uit je 'kosten' te komen door op een smaakvolle manier de google ads te integreren (dus niet op de plaats waar je normaal content verwacht)

----

Kleine verzuchting: ik vind dat ze bij google de 'deelnemers' aan het ad sense programma iets meer moeten controleren. Blijkbaar krijgt iedereen zo maar toegang tot het systeem..

Qualistor

Legacy Member
vind het ook niet echt denderend hoor .. de site heeft totaal geen samenhang ..

zoals de header .. steek daar wat meer kleur in?

Quilombo

Legacy Member
Deze site is gemaakt m.b.v Mozilla Firefox
hoe doe je da jom =p?

enneeeuh doe die google ads weg, alleen nuttig als er vééél volk op je site komt, en dat zal niet t geval zijn ;)

Rvl

Legacy Member
Je site straalt gewoon niets uit. Het ziet er nogal "goedkoop" uit doordat u home menu al vol google adsense reclame staat en dat is a big nono. Verder zou ik die lists ook vervangen door iets mooier, wat meer grafisch. Enkel zwart / wit hier gebruiken is ook niet zo goed, probeer met wat meer kleuren te spelen zodat je site toch wat aantrekkelijker wordt (er bestaan sites die zeer mooi ogen met enkel een zwart/wit kleurenschema maar deze zitten grafisch zeer mooi in elkaar). Het menu zou ik ook aanpassen en wat opvallender maken want in het begin zag ik het niet eens staan. Er is nog veel werk aan de winkel

Obliv`

Legacy Member
Het ziet er zwak uit en het is ook zwak.
- er is geen ook voor 'detail'. De ads lopen door de tekst heen.
- de overzichtelijk? die is er gewoon niet. Het is niet duidelijk op welke pagina of welk onderdeel je zit (zoek op google mss eens naar 'breadcrumbs')
- gecentreerde tekst vind ik niet aantrekkelijk
- op de home pag staat een link naar de contact pagina die niet werkt
- ik verschiet ervan dat nog niemand over de code is begonnen, imageready slices zijn a big nono. Je gebruikt ook veel verouderde tags en attributen. Er is geen doctype aanwezig. Het trekt gewoon op niets.

Hier is nog veel werk aan de winkel ...

Gangsta1

Legacy Member
Awel
Bedankt voor de reacties...
Diegene die dan nuttig waren ;)

Als ik domein heb zal ik wrs andere naam hebben dus wordt de layout sowieso aangepast...
Daarom dat ik hier ff vroeg wat er beter kon ;)

Die google adsense blijven staan sowieso wil 't gewoon eens proberen ...

Kleuren: zal ik onthouden ... voor volgende aanpassing.

Menu: kzal eens bekijke wat ik er aan kan doen ;)

Bedankt voor de hints :applause:

Gangsta1

Legacy Member
Nee tuurlijk niet enkel voor gemaakt...
Maar wil ik een nieuwe hosting kopen en andere domeinen voor nieuwe sites moet ik geld krijgen / hebben...
Dus daarom heb ik het nodig.

Verdien je er veel mee ...
Ik ken mense die er 10$ / dag mee verdienen ...
Per click zit het tss 0.01 - 0.06$

Dus enkel daarvoor moet je 't niet doen ;)

Obliv`

Legacy Member
Gangsta1 zei:
Verdien je er veel mee ...
Ik ken mense die er 10$ / dag mee verdienen ...
Per click zit het tss 0.01 - 0.06$

Als je $10 dag wil verdienen zal je al wel een zwaar druk bezochte site (10000'en bezoekers per dag) moeten hebben ze :)

Stel: je site draait vlot en je haalt 150 unieke bezoekers per dag dan haal je mss $10 per jaar uit je site ;), dan heb ik toch wel liever een mooi propere site dan die $10 ze

Gangsta1

Legacy Member
Eum nee niet zoveel als jij denkt..
Maar hij heeft meerdere sites...
Z'n beste site trekt +- 500/dag
Dus niet overdreven veel lijkt mij

Black Night

Legacy Member
Mja, bij adsense is het nog te zien wat voor site je aanbiedt. Als je bijvoorbeeld een site hebt met technologische hightech of iets in dat thema, komen er vaak ook advertenties op met tech-spullen en die betalen pakken meer dan jouw advertenties. En dan heb ik het op 1€ per klik...

Black Night

Legacy Member
Bijvoorbeeld reclameadvertenties van een sites die GPRS-technologie en andere draadloze verbindingstechnieken aanbieden, levert mij tussen de 0,73€ en 1,29€ op. Zelf weet ik niet precies welke sites zoveel geld geven, maar ik zie het wel mooi op rapportage van adsense staan :)

Brock

Legacy Member
Gangsta1 zei:
Nee tuurlijk niet enkel voor gemaakt...
Maar wil ik een nieuwe hosting kopen en andere domeinen voor nieuwe sites moet ik geld krijgen / hebben...
Dus daarom heb ik het nodig.

Verdien je er veel mee ...
Ik ken mense die er 10$ / dag mee verdienen ...
Per click zit het tss 0.01 - 0.06$

Dus enkel daarvoor moet je 't niet doen ;)

zeg dan maar "doei" aan je bezoekers ook
als je een béétje respect voor uw bezoekers hebt verplaats je die adsense

Erlend

Legacy Member
Obliv` zei:
Als je $10 dag wil verdienen zal je al wel een zwaar druk bezochte site (10000'en bezoekers per dag) moeten hebben ze :)

Stel: je site draait vlot en je haalt 150 unieke bezoekers per dag dan haal je mss $10 per jaar uit je site ;), dan heb ik toch wel liever een mooi propere site dan die $10 ze

Ho-ho. Think again, de waarde van een klik hangt af van enkele factoren en is vaak zelf hoger dan 0.06 $.

Ik ben momenteel zelf bezig met een blog enkel voor adsense - het is een wereld opzich.

Gangsta1

Legacy Member
Vaak hoger dan 0.06$
Dan heb ik weinig geluk op dat vlak
Vandaag maar 2x geklikt en 0.03$ dus

Niet tegenstaande had ik enkele dagen gelede
2x een klik die samen 0.78$ opbrachten ...


Dus als ik het goed zie kan je zelf de waarde niet bepalen.
En is deze ook niet afhankelijk van wat voor site je hebt.
:music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan