Archief - OTHER: Mount Venus (band site)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beton

Legacy Member
Hoi !

URL : http://www.mountvenus.be

Ik speel zelf in een psychedelische, post/prog rockband, genaamd Mount Venus, en heb m'n best gedaan om een site klaargestoomd te krijgen die een beetje bij het imago en de stijl van de band past.

De bedoeling was dus om een sobere & duidelijke site te maken die toch op de 1 of andere manier de "psychedelische", "lyrische" kant van de band weergeeft.

'k Heb mezelf uit pure noodzaak wat php aangeleerd, .. de volledige site is dus ook beheerbaar vanuit een admin pagina (gigs toevoegen, picture galleries toevoegen, news adden, etc), hoogstwaarschijnlijk trekt de code op heel weinig, maar 't uitgangspunt was : "als't maar werkt en er deftig genoeg uitziet".

Persoonlijke bevindingen :
Ik ben blij dat het me gelukt is om een volledig werkend exemplaar online te krijgen, ik ben niet echt een grote web-held. Het design zelf is misschien een beetje te eenvoudig (fotootjes met heel simpele effectjes op bijvoorbeeld), hoewel ik wel denk dat dat bijdraagt tot de soberheid.

'k Heb de site nog niet gepromoot naar de buitenwereld toe, dus laat de commentaar maar komen!

Alvast enorm bedankt,

btn

Accordis

Legacy Member
Je zegt dat je site sober is ... ik vind dit juist goed ;)
Vooral de pagina "Band" vind ik geslaagd, met die uitklapbare delen :)

Echt heel mooi, naar de code heb ik niet gekeken, maar het uitzicht is zeker al in orde!

beton

Legacy Member
De grijze teksten zelf, of de "gouden" titeltjes?

iedereen alvast bedankt voor de commentaar hé :)

beton

Legacy Member
Ik ben net te weten gekomen dat er een w3 validator bestaat, .. 'k verschoot van het resultaat toen ik deze site liet valideren, 'k had 2 errors (die ik ondertussen verholpen heb). :niceone:
>> valid enal! <<

SenderT

Legacy Member
layout is in orde, al vind ik de glow op uw menu wa te fel
code is minder in orde en hij is echter niet xhtml valid ;)

Kreative88

Legacy Member
mooie layout maar ik had het met flash wat meer animatie gegeven :) (bv de knopjes & pagina overgangen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan