Heel propere code, maar dan zijn we wel van je gewend

. Verder vind ik dat hij nét niet te spammy aandoet (maar dat komt ongetwijfeld door mijn vooroordelen die ik t.o.v. pokersites gekregen heb).
Dingen die ik grafisch nog zie:
* Login en Pass even lang maken
* Copyright notice zweeft er maar raar onder
* Login form voor het menu doet nogal raar aan. Grafisch misschien wel mooier, maar inhoudelijk niet de meest gelukkige keuze denk ik
* Geen hoofdletters op je menuheaders, maar wel op je menu-items voelt een beetje raar aan
* Misschien nog wat marge tussen de afbeeldingen en de rand rond de afbeeldingen? Padding dus?
Inhoud:
* Rare prijszetting: soms maak je er gewoon 130 van, soms 99,95. Niemand speelt graag met bedragen na de komma, zeker niet bij elektronische betalingen. Maak er dan ook gewoon €100 van. Het verschil om iemand te overhalen tussen 99,95 en 100 euro is echt marginaal klein

.
* Bij contact misschien nog een contactformuliertje maken?
Verder heel proper werk! Werd tijd dat er hier nog eens iets van deze kwaliteit gepost werd ;-).