Emiel
Legacy Member
Hi,
Ik heb voor m'n werk nog eens een site mogen in elkaar flansen. Het resultaat is te bezien op rentabike.be.
Het is wederom geen grafisch hoogstandje geworden, maar een sober en overzichtelijke site, imo. Alle commentaar is welkom
Wat kan alleszins nog beter: het album en de menulink bovenaan zou nogal verwarrend zijn, ...?
Thx,
Emiel
Ik heb voor m'n werk nog eens een site mogen in elkaar flansen. Het resultaat is te bezien op rentabike.be.
Het is wederom geen grafisch hoogstandje geworden, maar een sober en overzichtelijke site, imo. Alle commentaar is welkom
Wat kan alleszins nog beter: het album en de menulink bovenaan zou nogal verwarrend zijn, ...?
Thx,
Emiel

