Jellepunk
Legacy Member
Deze site stond al een tijdje online, maar nu heb ik hem xhtml valdid gemaakt.
Zijn er nog dingen die jullie denken die zouden kunnen verbeteren aan deze site?
voor mij is het belangrijk dat het
- aanspreekt
- overzichtelijk is
- "professioneel" overkomt
Het is geen strakke site omdat het niet echt bij het publiek past die we willen lokken.
edit: het zou handig zijn moest ik de link geven:
http://users.skynet.be/jellepunk/sample
Zijn er nog dingen die jullie denken die zouden kunnen verbeteren aan deze site?
voor mij is het belangrijk dat het
- aanspreekt
- overzichtelijk is
- "professioneel" overkomt
Het is geen strakke site omdat het niet echt bij het publiek past die we willen lokken.
edit: het zou handig zijn moest ik de link geven:
http://users.skynet.be/jellepunk/sample