RoeN_
Legacy Member
Ik heb deze site gemaakt voor onze band;
Zouden jullie een aantal richtlijnen kunne geven van wat er beter kan, want ik ben in het dagelijkse leven helemaal niet bezig met webdesign.
De site is nog niet helemaal af (sommige pagina's staan nog niet online); maar het gaat vooral om het concept.
Alvast bedankt!
http://www.sephirmoon.be
Zouden jullie een aantal richtlijnen kunne geven van wat er beter kan, want ik ben in het dagelijkse leven helemaal niet bezig met webdesign.
De site is nog niet helemaal af (sommige pagina's staan nog niet online); maar het gaat vooral om het concept.
Alvast bedankt!
http://www.sephirmoon.be


