Archief - OTHER: Site Band

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RoeN_

Legacy Member
Ik heb deze site gemaakt voor onze band;
Zouden jullie een aantal richtlijnen kunne geven van wat er beter kan, want ik ben in het dagelijkse leven helemaal niet bezig met webdesign.
De site is nog niet helemaal af (sommige pagina's staan nog niet online); maar het gaat vooral om het concept.
Alvast bedankt!

http://www.sephirmoon.be

UnD3RD0G

Legacy Member
eerum... die site is compleet aant flippen?
ik klik daar 1ste keer op : op de welkom page van belgacom
2de keer : Een interview int frans
3de keer een foto van een fles
4de keer iemand die aan een plas zit
5de keer een foto van iemand in een vergeetput
6de keer iemand , ne magere pe in een zaal
7de keer DBZ manga pron :wtf:

geen site, niets, alleen een aflbeelding of andere iets, maar niets da op een site trekt

UnD3RD0G

Legacy Member
Jha, nu komt hij er bij mij ook plots door
in 3 stukken, met vrij basic opbouw...
indien dit de site is, is het eerder flauw, en als ik je een tip mag geven zou ik het uitklap menu dat je bij sommige knoppen hebt staan, niet over de andere knoppen laten komen.want das vervelend als je net die knop eronder moet hebbe.

Brock

Legacy Member
Hey RoeN_

De site is eigenlijk niet zo mooi en veel concept zit er niet echter.
Ik zou alvast beginnen met er wat meer kleur in te steken, wat fotootjes in te plaatsen ( zelf in het design ) en eens een kijkje te nemen naar andere websites die je zelf mooi vindt. Je kan het dan gewoon wat proberen namaken, wat geen schande is als je er niet (semi)professioneel met bezig bent.

Jellepunk

Legacy Member
Ik vind de kleuren en dergelijke ook niet goed, omdat het zeer saai is.
Als je naar uw site kijkt, heb ik echt geen zin om verder te klikken, een band site mag wa speeler zijn (mijn mening). je kent zeker groepen in hetzelfde genre, ga daar eens kijken
anders nog: bij gastenboek ROOD EN BLAUW GAAN NIET SAMEN ;)

Zorg ook dat je links werken als je een site online zet... (vb: profile)
ps: verander zoals gezegd je lettertype want het is een tamelijk saai lettertype en het wordt overal gebruikt...
neem een strak, schreefloos lettertype zoals verdana, tahoma, century gothic ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan