Fuji1337
Legacy Member
Dit is zowat men eerste website die ik volledig zelf gemaakt heb, ik moet wel nog 2 paginas aanmaken, maar ik wou eens wat meningen wat jullie er van vinden? Alle commentaren zijn welkom!
*edit link vergeten
Merci omfg voor het melden!: http://creativity.technotop.nl/tisllan
*edit link vergeten
Merci omfg voor het melden!: http://creativity.technotop.nl/tisllan



Dus da komt wel goed denk ik/
, ik zeg gewoon dat orez, als hij deze thread zou zien, waarschijnlijk zou zeggen dat em divs moet gebruiken in plaats van tables, omdat orez dat meestal zegt tegen iemand die tables gebruikt voor de layout.
sorry voor de offtopic btw